رسانه عمومی

۳۶ هزار متر زمین نیروی دریایی سپاه به شهرداری چالوس تعلق گرفت

سلام دکتر/مازندران شهردار چالوس گفت: ۳۶ هزار متر زمین مربوط به نیروی دریایی سپاه جهت ساختمان شهرداری چالوس تعلق گرفت.

به گزارش سلام دکتر، مسعود یعقوبی امروز، ۲۸ آذر در آیین کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری چالوس اظهار کرد: این ساختمان حاصل همراهی و همکاری سپاه و نیروی دریایی سپاه بوده است و این پروژه مهم به مردم چالوس بسیار کمک خواهد کرد.

وی به عملکرد مجموعه دوره ششم چالوس در مدت ۱۸ماه از دوره مسئولیت خود اشاره کرد و گفت: در این مدت همراهی اعضای شورا و مدیریت شهری موجب شد تا اتفاقات خوبی در چالوس رقم بخورد.

وی با بیان اینکه در کنار هم بودن موجب رقم خوردن کارهای خوبی شده است، تصریح کرد: با خلاقیت نیروی جوان تمام کارها به درستی اجرا می‌شود.

شهردار چالوس با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها بر این بوده تا آرزوی شهروندان این شهرستان ساحلی قابلیت اجرا پیدا کند، بیان کرد: وجود جوانان موجب امید آفرینی در یک مجموعه خدماتی می‌شود.

یعقوبی انتقال ساختمان شهرداری را به مکان جدید را موجب خدمات ‌سانی آسان به شهروندان دانست و ادامه داد: ساختمان جدید شهرداری چالوس بهترین موقعیت را به لحاظ لجستیک دارد.

 وی خاطرنشان کرد: این پروژه در ۳۶ هزار متر مربع با دو ساختمان بزرگی که از قبل بوده است و نیازمند بازسازی است  احداث می‌شود که به رودخانه دسترسی دارد و از سال آتی مردم در ساختمان جدید خدمات خواهند گرفت.

۳۶ هزار متر زمین نیروی دریایی سپاه به شهرداری چالوس تعلق گرفت

شهردار چالوس یادآور شد: به مدت ۳۰ سال سخن از جنگل ورگاویج بود اما امروز به لطف نیروی جوان مدیریت شهری و حمایت‌های مسئولین شهرستانی ۶ هزار هکتار از این جنگل به مدیریت شهری چالوس احاله مدیریت می‌شود که حاصل تلاش و همکاری فرمانداری، اداره کل منابع طبیعی و سایر مسئولان جهت خدمت رسانی به شهروندان است.

یعقوبی از معضل ترافیک به عنوان مهم‌ترین چالش این شهر ساحلی یاد کرد و گفت: در دو سال اخیر با توجه به اقدامات زیادی که انجام شد بار ترافیکی روان‌تر شده است. همه این‌ها حاصل ایجاد زیرساخت‌ها و تملک  و تعریض معابری است که صورت گرفته است.

وی میزان بلوار شهری چالوس را ۱۱ کیلومتر در گذشته بیان کرد و ادامه داد: هم اکنون طی دو سال هفت کیلومتر به بلوار شهری چالوس اضافه شده است و این  یعنی نزدیک به ۸۰ سال کار که در دوسال انجام شد.

وی با بیان اینکه ۲ کیلومتر دیگر بلوار در دستور کار است، یادآور شد: با این پروژه میزان بلوار شهری چالوس  به ۲۰ کیلومتر خواهد رسید.

وی از تملک و تعریض املاک و معابر چالوس به میزان ۲۲۰ هزار متر خبر داد و گفت: این میزان از  ۲۰ سال گذشته بیشتر بوده است.

شهردار چالوس با اشاره به اینکه با  اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال تمام بلوارها و پیاده روها استاندارد سازی و زیبا سازی خواهد شد، بیان کرد: روشنایی و نصب چراغ‌های دکوراتیو از دیگر پروژه‌های مهم چالوس است که با ۸۰ میلیارد تومان تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

۳۶ هزار متر زمین نیروی دریایی سپاه به شهرداری چالوس تعلق گرفت

یعقوبی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع دیواره سازی رودخانه اشاره کرد و افزود: در دیواره سازی رودخانه چالوس به اندازه ۱۵سال کار انجام شد.

وی رینگ و جاده ساحلی و ساماندهی ساحل را از دیگر پروژه های شهری عنوان کرد و گفت: اتصال دو رودخانه چالوس به سردابرود به طول ۶ کیلومتر و دیواره سازی این ۲ رودخانه از دیگر پروژه‌ها است‌.

وی افزود: امروز در حاشیه چالوس با احداث رینگ ۳۰ متری، خط هشت به  ۱۷ شهریور وصل می‌شود که بار ترافیکی را کاهش می‌دهد.

شهردار چالوس خاطر نشان کرد: در حوزه‌های شهرسازی و درآمدی با بودجه ۱۳۹میلیاردی توانستیم آن‌را امروز به ۸۷۰ میلیارد برسانیم که ۵۰۰ میلیارد تومان تحقق بودجه صورت گرفت که نشان از فعالیت مجموعه مدیریت شهری است.

یعقوبی با بیان اینکه تمام این اتفاقات در شرایط مطلوب رخ نداده و در خلاف جهت رودخانه این افتخارات برای شهر به ارمغان آورده شده است، افزود: با درایت اعضای شورای شهر، اختلاف و تفرقه انگیزی‌ها سرکوب شد و تا روزی که این مسئولیت بر عهده ما است با تمام توان در تعامل با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی وخدمت‌رسان زیر سایه فرمانداری سیاست‌های درست و منطقی برای شهروندان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام