۱۲ میلیون تومان برای یک شب خواب در چادرهای جام‌ جهانی!

اقامت در چادرهای مجلل در قطر برای گردشگران جام جهانی فوتبال 2022 شبی 350 پوند (بیش از 12 میلیون تومان) هزینه دارد.

12 میلیون تومان یک شب خواب در چادرهای جام جهانی!

به گزارش سلام دکتر، فیفا به تازگی از شهرک چادری در منطقه الخور قطر رونمایی کرده است که قصد دارد به عنوان بخشی از تجربه دهکده هواداران در این مسابقات میزبان هواداران جام جهانی در قطر باشد.

با توجه به ظرفیت محدود هتل ها و اقامتگاه ها در قطر، که از نوامبر میزبان جام جهانی فوتبال است، استفاده از چادرهای بادیه نشین یک اقامتگاه ارزان قیمت برای هر هواداری است که می خواهد تیم های ملی را تماشا کند. زبان شما از نزدیک رقابت می کند. هزینه زندگی در کابین های ساده و آسان قبلاً بیش از 200 دلار اعلام شده است، اما کابین های لوکس به عنوان یک تجربه خاص که فراتر از زندگی در کابین های توریستی است و کمتر از یک هتل 5 ستاره نیست، برای فوتبال ضروری است. طرفداران اگر دوست داشته باشند در این کلبه ها زندگی کنند، شبی 350 پوند (به نرخ پوند روزانه بین 12 تا 13 میلیون تومان) می شود.

عمر الجابر – رئیس محل اقامت در سازمان قطری که بر برنامه ریزی رویداد این ماه نظارت دارد – حدود سه ماه پیش گفت که آنها در حال برنامه ریزی برای ساخت هزاران چادر بادیه نشین برای هواداران فوتبال جهان هستند، البته حدود 20 درصد از این کابین‌های لوکس امکانات بیشتری خواهند داشت که برای طرفدارانی که بودجه کمی برای خوابیدن ندارند و مشتاق اقامت و تجربه زندگی در بیابان هستند، هدف گرفته است.

12 میلیون تومان یک شب خواب در چادرهای جام جهانی!
نمایی از چادرهای آماده شده برای فوتبالدوستان و گردشگران جام جهانی قطر

12 میلیون تومان یک شب خواب در چادرهای جام جهانی!
نمایی از چادرهای آماده شده برای اسکان در جام جهانی قطر

این کابین های لوکس دارای تهویه مطبوع، اینترنت وای فای، حمام و سرویس بهداشتی و امکاناتی برای تهیه قهوه و چای هستند. فیفا امیدوار است که فوتبالدوستان از سراسر جهان را با تجربه فرهنگی قطر آشنا کند و اقامت در این چادرها را تجربه ای خاص توصیف کرده است.

چادرهایی که برای اسکان در جام جهانی آماده شده اند، اگرچه به سبک چادرهای سنتی قطری طراحی شده اند، اما مبله و مجهز به امکانات مدرن هستند.

12 میلیون تومان یک شب خواب در چادرهای جام جهانی!
نمایی از چادرهای آماده شده برای اسکان در جام جهانی

شهر چادری در الخور یکی از شهرهای میزبان رقابت های تیمی فوتبال جهان است که انگلیس و آمریکا در گروه B در 25 نوامبر و همچنین یکی از فینال ها در 14 دسامبر قرار دارند و تا دوحه پایتخت قطر 40 دقیقه فاصله است. . . توافق.

جام جهانی فوتبال 2022 در 8 ورزشگاه قطر از 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 (30 نوامبر تا 27 دسامبر 1401) برگزار می شود. این کشور انتظار دارد که 1.2 میلیون بازدید کننده که تقریباً نیمی از جمعیت کشور است، برای این مسابقات وارد قطر شوند.

قطر حداقل 30 هزار اتاق هتل دارد و طبق آمار خردادماه 80 درصد این اتاق ها به مهمانان فیفا اختصاص دارد. فیفا همچنین از مردم محلی خواست تا در طول جام جهانی ویلاها و آپارتمان های خود را در اختیار هواداران قرار دهند. قیمت یک آپارتمان دو خوابه در حومه شهر دوحه برای هر شب 390 دلار است. همچنین هزینه یک شب اقامت در سوئیت کشتی کروز 1650 دلار است.

انتهای پیام