رسانه عمومی

گریه های مرجع تقلید برای همسر و یادداشتی از آیت الله علیدوست

سلام دکتر/ قم یکی از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مقاله ای با عنوان «زن در آیینه جلال و جمال» نوشت: با معرفت و نمایش قرآن.

دو روز پیش همسر آیت الله العظمی جوادی آملی در قم تشییع شد. این خواهر بزرگوار مردی مؤمن و همسری مؤمن و مادر و مردی نیکو بود.

اشک های مکرر آیت الله العظمی جوادی در مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم همه رسانه ها و مخاطبان را متاثر کرد.

در همین راستا آیت الله ابوالقاسم علیدوست از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسبت درگذشت همسر آیت الله العظمی جوادی آملی در یادداشتی نوشت: چشم عاقل نشان دهنده هشتاد سال آشنایی با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی است. معارف و قرآن.

نشان می دهد که همه چیز را می توان خدای متعال و خدای متعال دانست. اما او همچنین از او برای این نعمت تشکر کرد. ستایش زن را به چهره و سمع مردم نشان داد. من به راحتی می توانم به شما بگویم که این گروه – که از اسلام به انسان می رسد – باید در کنار همت ها و ستایش های عظیم ده سال اخیر قرار گیرند و با این همه تلاش، تاثیر آن را در جامعه ببینید. متعلق به. مشابه آنها این مرد بزرگ در این چند روز چه کرده است!؟
خداوند متعال آنها را برای اسلام و انسان حفظ کند.

جوادی آملی نیز در گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی:

مصیبت بزرگی بر پدر بزرگوار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی مدظله حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی مدظله، خانواده محترم و ارادتمندان بی شماری وارد شد و آن حضرت را درس طولانی و مؤثری قرار دادند.

انتهای پیام/