کی روش با تیم ملی موفق شود پیشنهادات بهتری دریافت می کند/ در جام جهانی تیم بهتری می شویم

خوب بود که با آنا صحبت کردم

کی روش با تیم ملی موفق شود پیشنهادات بهتری دریافت می کند/ در جام جهانی تیم بهتری می شویم

یک کارشناس فوتبال گفت: کارلوس کی روش می داند با درخشش تیم ملی ایران در جام جهانی کارش ثابت می شود.

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اهمیت کارلوس کی روش در تمرینات تیم ملی فوتبال و اینکه این مربی در داخل با تیم ملی به عنوان بازیکنانی رفتار می کند که همگی در این تیم بازی خواهند کرد، صحبت کرد. جام جهانی. سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران گفت که معنای کلمه مربی حرفه ای را کاملا درک می کند و بهترین الگو برای مربیانی است که می خواهند به صورت حرفه ای و در بهترین سطح مربیگری کنند. کیروش مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفته است و در عین حال که درگیر تمام امور مربوط به حزب خود است، از دستیاران خود در هر بخش استفاده می کند و به آنها دستورات کامل داده است. شما می دانید که باید تمام نقاط ضعف تیم خود را پوشش دهید و حتی در قسمت هایی از تیم خود در موقعیت های خوب باید سطح شاگردان خود را بالا ببرید. در یک مناظره حرفه ای باید خود را تا حد امکان قوی کنید، زیرا نامزدها نیز خود را به بهترین شکل آماده می کنند و بهترین کار خود را نشان می دهند.

وی با بیان اینکه کی روش با همه شاگردانش چهره یکسانی دارد گفت: مصدومیت سردار آزمون بارزترین نمونه در جام جهانی 2022 قطر است. امکان بازیکن یا بازیکنان دیگر کم نیست. البته عشق همه علاقه مندان به تیم ملی حضور پررنگ همه بازیکنان است اما در فوتبال حرفه ای مصدومیت یکی از مسائل اجتناب ناپذیر است و باید برای مقابله با آن راهکارهایی داشت. اگر مهره های دیگر را از دست بدهیم در آستانه جام جهانی نمی توانیم بازیکن جایگزین از در کارخانه بگیریم و باید از این به بعد نفرات را برای همه پست ها آماده کنیم تا به کسی آسیب نرسانیم. از ستاره های تیم ملی جانشین مناسبی برای آنها داریم.

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه کی روش با موفقیت تیم ملی ایران بیش از پیش کارش را تضمین می کند، گفت: اعتبار کی روش به درخشش تیم ملی بستگی دارد و او بهتر از هرکسی می داند که بتواند در قطر نتیجه بگیرد. جام جهانی ایده آل کاشند نه تنها تداوم حضور در تیم ملی ایران را تضمین می کند، بلکه بهترین پیشنهادها را نیز دریافت می کند. کی روش به دنبال بازنشستگی نیست و مخالف تعطیلات است. از این رو او از برنامه ریزی تا اجرای کامل برنامه ها به کار خود ادامه می دهد و می خواهد تیمی بسیار آماده را به معروف ترین مسابقات فیفا بفرستد. او با هیچ بازیکنی گوشه ای نخواهد داشت زیرا فلسفه تمرینات حرفه ای با این مسائل بیگانه است و به گونه ای ادامه خواهد داد که هر تیمی با تمام توان برای رسیدن به هدفی برای رسیدن به موفقیت تلاش خواهد کرد.

درخشان بخت موفقیت تیم ملی ایران را بیش از دوره های قبلی جام جهانی دانست و تاکید کرد: در جام جهانی تیم آسانی وجود ندارد و بنابراین نباید به نام تیم های حاضر در گروه خود نسبت به قبلی توجه کنیم. . چرخه تلاش های انجام شده برای موفقیت تیم ملی و ارتقای عملکرد و کیفیت تیم ملی نشان می دهد که توانایی کسب نتایج بهتر در جام جهانی 2022 قطر را داریم. پیش بینی اشتباه است اما می توان بهترین تیم جام جهانی شد.

انتهای پیام / 4048 /

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل