کیفیت اقامتگاه‌های اصفهان مناسب نیست/ساخت هتل «هما» با معماری اصیل ایرانی

اصفهان | اقامتگاه | ساخت هتل

کیفیت اقامتگاه‌های اصفهان مناسب نیست/ساخت هتل «هما» با معماری اصیل ایرانی

به گزارش سلام دکتر از اصفهان، علیرضا ایزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار داشت: اصفهان منطقه ای است که چهار فصل دارد و بر همین اساس از قدیم الایام مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی بوده است. .

وی افزود: این منطقه با پتانسیل بالا از نظر کمیت و کیفیت اقامتگاه از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست و به همین دلیل در روزهای پیک سفر با چالش های زیادی مواجه هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، هنر و گردشگری اصفهان با بیان اینکه هتل های استاندارد سه تا چهار بیشتر نیست، گفت: منطقه اصفهان در هر شرایطی مرکز گردشگری است، اما از نظر اقامتی اینطور نیست و راضی است. موقعیت مکانی است و از نظر کمی و کیفی نمی توانیم آنطور که می خواهیم عمل کنیم، مناسب و مناسب اصفهان برای پذیرایی از گردشگران است.

وی ادامه داد: امیدواریم به جای گردشگری اصفهان و شرکت توسعه ایرانگردی، شاهد توسعه یک هتل خوب باشیم.

ایزدی با اشاره به ساخت مجموعه هتل هما که 10 سال است در اصفهان در حال ساخت است، گفت: اصفهان پایتخت است و به همین دلیل ساخت این مجموعه طولانی شده است، اما در تلاش هستیم تا کار را تمام کنیم. ساخت بخش با همکاری شورای شهر و بخشداری در حال حاضر بسته های تشویقی خوبی برای سرمایه گذار توضیح داده شده است و راه اندازی را به 99 درصد می رساند.

وی تاکید کرد: سعی داریم در این هتل از معماری اصیل ایرانی که برگرفته از فرهنگ ایرانی است استفاده کنیم.

یزیدی با تاکید بر آسیب پذیری و آسیب پذیری گردشگری در برابر حوادث گفت: در دوره کرونا این صنعت به ویژه در مناطقی مانند اصفهان که دارای گردشگری فراوان است آسیب دیده است و در این دو هفته که ناآرامی ها اتفاق افتاد عدد. سفر آنها لغو شد

ساخت مجموعه هتل هما اصفهان با مشکلاتی مواجه شده است

در ادامه علیرضا حسینی مدیرعامل هگتا (هلدینگ رفاه و گردشگری) وابسته به جامعه امنیت عمومی گفت: ساخت مجموعه هتل هما در اصفهان با مشکلاتی مواجه بوده است اما در دوره جدید مدیریت شهری با همکاری صورت گرفته است. اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و با توجه به اینکه در تامین اجتماعی ما بسیاری از موانع برداشته شده و به دنبال مجوز هستیم.

وی بیان کرد: به ساخت مجموعه هتل هما خوش بین هستیم چرا که با توجه به وعده ها و حمایت های مدیران، شاید تا پایان سال 1401 کار به اتمام برسد.

رئیس یدانی وزارت امنیت عمومی با بیان اینکه محل ساخت هتل همای اصفهان مشخص شده است، گفت: زیرساخت های هتل مطابق با استانداردهای پنج ستاره و ضوابط مصوب املاک است.

حسینی در ادامه با بیان اینکه وظیفه اصلی هگتا توسعه گردشگری و اجرای گردشگری سلامت و ارائه خدمات گردشگری به خانواده بزرگ تامین اجتماعی و مستمری بگیران این بخش است، ادامه داد: در این پیوند پس از وقفه دو ساله به دلیل محدودیت‌های کرونا، تلاش می‌کنیم این سفر سلامتی است و در برنامه است.

وی افزود: به همین ترتیب مرکز خلاق گردشگری و سلامت با مجوز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شد حمایت از ایده های مبتنی بر دانش و ساختارم.

مدیر تامین اجتماعی و پیشگیری از سفر جامعه تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان برنامه کرامت رضوی برای ارسال مستمری های تامین اجتماعی به مشهد را در نظر گرفته است، افزود: امسال پس از وقفه دو ساله ویروس کرونا از طریق کشتی ریل رجا. و اقامت در هتل هما این برنامه کار می کند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 1200 نفر عبور کرده اند و بیش از 6000 نفر در شبانه روز در این کار شرکت کرده اند و مرحله اولیه کار کرامت تا 25 بهمن امسال ادامه دارد که امیدواریم بتوانیم این کار را گسترش دهیم. با بودن در آنجا پروژه کنید ظرفیت مسکونی

46

خروج از نسخه موبایل