رسانه عمومی

کیفیت آب شرب طرح غدیر به استاندارد‌های اروپا رسیده است/ بهره مندی ۹۱۳ روستا از آب جدید

استاندار خوزستان: کیفیت آب شرب طرح غدیر به سطح اروپایی رسید/ 913 روستا از آب شیرین بهره مند شدند

استاندار خوزستان با بیان اینکه کیفیت آب شرب طرح غدیر به سطح اروپایی رسیده است، گفت: قبل از اجرای طرح آبرسانی غدیر، مردم تمایل داشتند که آب شرب از شمال منطقه به قسمت جنوبی برسد. خوزستان و با اجرای برنامه میان مدت به آرزوی بلندمدت خود دست یافتند.

به گفته این روزنامه نگار سلام دکتر از جانب اهوازصادق خلیلیان در بازدید از تصفیه خانه شماره 2 اهواز با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی غدیر یکی از بزرگترین پروژه های خاورمیانه است، گفت: تصمیمات مهم در مورد این پروژه بزرگ با ورود شما انجام می شود. دولت سیزدهم پس از سفر رئیس جمهور استاندار خوزستان برای حل مشکل آب شرب نیمی از جمعیت این منطقه استخدام شد.

وی با بیان اینکه پس از قبول مسئولیت، مسئولان مرتبط با اجرای این پروژه ایجاد شدند، گفت: ابر پروژه غدیر را در سطح ملی و محلی کار خانه انرژی رصد می کنیم تا بتوانیم کار را افزایش دهیم. “

استاندار خوزستان مدت اجرای طرح اول آبرسانی غدیر را دو سال اعلام کرد و در خصوص اجرای طرح اضطراری میان مدت در راستای برنامه اول، افزود: طرح اول غدیر باید در مدت زمان مقرر تکمیل شود. دو سال، اما در راستای اولین، برنامه اضطراری میان مدت کلیدی است. حداقل 1800 و حداکثر 3000 در محدوده پروژه غدیر به 600 کاهش یافته است.

خلیلیان با بیان اینکه کیفیت آب شرب طرح غدیر به سطح اروپایی رسیده است، گفت: قبل از اجرای طرح آبرسانی غدیر، مردم تمایل داشتند که آب شرب از شمال منطقه به جنوب جنوب برسد. خوزستان.

نماینده عالی دولت در خوزستان به مناطق تحت پوشش طرح آبرسانی غدیر اشاره کرد و ادامه داد: طرح میان مدت غدیر دو و نیم میلیون نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار می دهد و طرح اول آن به منطقه ختم می شود. . دو سال آینده

وی با اشاره به وجود پنج طرح بزرگ در خوزستان که کل جمعیت منطقه را در بر می گیرد، افزود: طرح غدیر مرکز، مناطق غربی و بخشی از شهرهای اصلی جنوبی منطقه را تحت پوشش قرار می دهد، طرح دیگری نیز وجود دارد. اما مشکل اصلی جامعه بحث شوری آب در مناطقی است که طرح غدیر در آن اجرا می شود.

استاندار خوزستان در پایان از بهره مندی یک هزار و 500 روستا در طرح غدیر ابراز خرسندی کرد و افزود: خوشبختانه موفق شدیم هزار و 500 روستای دیگر که آبرسانی برخی از آنها با تأخیر مواجه شده و 913 روستا را تحت پوشش قرار دهیم. در انتظار است. همچنین پوشش داده شده است.” از آب شیرین استفاده می کنند و در سرویس غدیر هستند.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بسته به نتیجه 0 رای موافق و 0 رای مخالف