کوک‌هایی که یک نمایشگاه را «بزک» کرد

نمایش | نمایشگاه

کوک‌هایی که یک نمایشگاه را «بزک» کرد

مروری بر اثر مولود عکاف زاده با عنوان «بزک» در گالری ژاله نمایش داده می شود.

به گزارش سلام دکتر، عکاف زاده برای خلق کارکردهای این مجموعه از طراحی و دوخت استفاده کرده است. او تجربه گرایی را آموخت و از ابتدای هنر در ۱۲ سال از استادش طاهری شیرازی با مواد مختلف کار کرد.

طبیعت محض و جریان آب مهمترین بخش آثار اوست. در کارهای بعدی آکافا زاده که به دنبال این انتشار منتشر شد، او دائماً با طراحی و پیمایش بازی بین پیوندهای رنگی و خاکستری همراه بود.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: «با بخیه‌های بعدی آزادی را در سکوت یافتم و از گل‌های فرش به زیبایی دکوراسیون تبدیل شدم. گاهی کلوچه ها با امید از زندگی روزمره بیرون می آیند و گاهی در میانه راه می برند. با یافتن فضا و ابزاری که زندگی می کنم، خودم را پیدا می کنم. من آنچه را که می توانیم بپوشانیم پوشش می دهم.

مولود عکاف زاده متولد 1367 است و درک کاملی دارد. او پیش از این در گالری سبلان نمایش انفرادی داشته و در هفت نمایش گروهی شرکت کرده است. شرکت در نمایشگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا(س)، دومین سال نقاشی در تهران، جشنواره تجسمی هنرهای جوان، جشنواره ثقلین در موزه هنرهای معاصر اصفهان از دیگر فعالیت هاست.

نمایشگاه «بزک» از 28 آبان تا 8 آذر در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک 4 برپاست.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل