کمدهای تاشوی ساخت این بانوی کارآفرین به کشورهای همسایه می رود

سلام دکتر / گلستان “ندا آمیزاده” تاجری در استان گلستان است که علاوه بر ایجاد مشاغل شخصی خود ، با تولید و صادرات محصولات از جمله مطالعه و مدیریت کمد ، توانسته است برای 9 زن دیگر شغل ایجاد کند. به تمام نقاط کشور و برخی کشورهای همسایه.

کمدهای تاشوی ساخت این بانوی کارآفرین به کشورهای همسایه می رود

این تاجر 37 ساله پس از 9 سال زندگی با همسرش در استرالیا و تحصیل در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی در ملبورن ، به همسرش گنبدکاووس بازگشت.

وی در سال 1995 با الهام از کار پدرش که صاحب شرکتی در تولید کابینت های تاشو بود ، توانست با توسعه در آن و توسعه بیشتر کارگاهی را برای خود راه اندازی کند. بنابراین ، در سال 1996 ، او به عنوان فروشنده برتر در این استان شناخته شد. توسعه یافته توسط گلستان.

این کشور در حال حاضر یکی از بزرگترین صادرکنندگان و صادرکنندگان است ، به دلیل افزایش تقاضا برای محصولات خود از سراسر ایران و کشورهای نزدیک ، با انجام تغییرات نیروی کار تولید خود را افزایش می دهد و مردم بیشتری.

این بانوی قدرتمند که همچنین یکی از رهبران تجارت ایده ملی توسعه مشاغل داخلی در استان گلستان است ، هفته گذشته در مسابقه تجاری تلویزیونی “میدون” شبکه 3 سیما شرکت کرد و تجارت خود را ارائه دهید

امی زاده در گفت وگو با سلام دکتر ، با بیان اینکه کارآفرینان افرادی هستند که امید زیادی دارند ، افزود: این افراد بسیار مثبت اندیش هستند و فراز و نشیب های زندگی را به جهانیان تغییر می دهند. آنها به یکدیگر اعتقاد دارند و حرفه خود را با تحمل و به طور خلاصه ، کارآفرینی دنبال می کنند که به معنای ایجاد جریان زندگی برای خود و دیگران است.

وی می افزاید: “شخصی که به ایجاد شغل فکر می کند ، مطمئناً به دیگران متفاوت از خودش فکر می کند و در هسته اصلی این افراد از عزت نفس بالایی برخوردار است و به فکر ایجاد یک محیط مناسب و ایمن برای خود و دیگران. “

وی می گوید ، “كارآفرینی در حوزه زنان كمی دشوارتر از رشته مردان است. .

امی زاده ادامه می دهد: در سال 1995 ، من دو شرکت ثبت کردم و کار خود را در زمینه تولید کابینت های تاشو آغاز کردم. من با تغییراتی که در کلاهک بازار ایجاد کردم توانسته ام با بهترین کیفیت محصولات را به بازار بیاورم.

وی گفت: محصولات ما در کارخانه “اشکف” با کمد کودک ، پرده درب منزل ، پرده دو درب ، میز کنار تخت ، جا کفش و کنترل کننده لباس ، کلاه ایمنی و غیره ” امروزه به دلیل کوچک بودن فضای خانه ، چاپگرها و کنترلرهای ما توانسته اند کمک زیادی کنند تا از فضای کوچک خانه نهایت استفاده را ببرند.

امی زاده ادامه می دهد: “طی چهار سال گذشته من توانسته ام برای 9 نفر اشتغال ایجاد کنم و چون این روزها تقاضا برای محصولات ما به طور قابل توجهی افزایش یافته است ، من قصد دارم برای استخدام کار دیگری را شروع کنم. زنان بیشتری در کارگاه حضور دارند. “

این کارآفرین خاطرنشان کرد: “در آینده ، من ایده هایی برای پروژه های خانه و آموزش رهبران زن خانه ها دارم و امیدوارم که با آموزش ، بتوانم در خانه برای تولید شغل ایجاد کنم مسکن در شهرها و روستاهای اطراف “

وی گفت: “در حال حاضر ، ما از ماه مه سال جاری محصولات خود را به افغانستان صادر خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم صادرات خود را گسترش دهیم.”

آمیزاده در ادامه گفت: مدیرکل امور زنان و خانواده های دولت و به ویژه دکتر اسدالله پور رئیس امور بانوان گنبد کاووس از روز اول کار در کنار ما بود و با حمایت آنها زمینی را برای گنبد و کارمندان فراهم کرد. حومه برای بازدید از بازارهای ما. و آنها همیشه برای ما عالی هستند.

وی گفت: “زنان قدرت زیادی دارند ، اما گاهی اوقات آنها برای نشان دادن شخصیت خود و موثر بودن به انگیزه و محراب مناسب نیاز دارند.” امیدوارم در آینده نزدیک بهترین بستر را برای زنان کشورم فراهم کنم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل