کسی که به بیت‌المال دست‌درازی کند در این نظام جایی ندارد

هرکس به گنجی دست بزند در این سیستم جایی ندارد

سلام دکتر/ کرمان مسئول سپاه ثارالله ناحیه کرمان گفت: هرکس انبار را تصاحب کند و به مردم آسیب برساند نیازی به آزمایش ندارد، باید مورد حمله قرار گیرد و خودش بمیرد و در این سیستم جایی ندارد.

هرکس به گنجی دست بزند در این سیستم جایی ندارد

سردار حسین معروفی امروز در مراسم یادواره شهدای عشایر کهنوج با اشاره به تخریب و تقدس بالای اماکن راهبردی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در جبهه تاریک مقاومت گفت: شهدا وحی هستند. از قدرت ملت ایران. اگر می خواهید ملت ایران را بشناسید، باید به تاریخ ارزشمند جنگ و جنایت و ایثار بنگرید.
وی افزود: اگر به 1200 شهید و شهید عشایر نگاه کنیم، متوجه می شویم که شناسنامه ما کشنده است و امروز شناسنامه ایران و مهمترین جمهوری اسلامی ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی و هر که بخواهید است. بدانند کشور ما در دنیا باید به این مرد بزرگ و پرچم بزرگ ما بدهد.
معروف به این که بدعت گذاران دارای حیات و منزلت هستند، با حقیقت درونی خود شریک می شوند و می گویند: تروریست ها برای بقای دین الهی و ثبات محلی کشور و حفظ انقلاب اسلامی که حقیقت دارد. اسلام صلی الله علیه و آله و برای عزت کشور بزرگواران ما خود را وقف حق کرده اند و رزمندگان نقطه ی اصلی وحدت ایران هستند و امروز حاج قاسم نقطه ی وحدت واقعی امت اسلامی و شهید و حج ماست. قاسم در کلاس عباس بن علی علیه السلام حسینی شد و امام خود را برپا کردند و زیر دست حسین زندگی کردند.
وی افزود: شهدا در طول 1400 سال راه را به خوبی بستند و در مدت کوتاهی حسینی شدند، پسرش و وارد کربلا شد، ابتدا به عباس بن علی رسیدیم، با اذن ایشان به حرم امام حسین (ع) رسیدیم.
مسئول سپاه ثارالله ناحیه کرمان خطاب به شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت قاتلان عشایر گفت: در این نشست ارزشمند که به یاد ترورهای جنوب است باید خروجی صورت گیرد و باید در راه ستمگران و علم به این که دشمنان قسم خورده ما با تمام قوا در مقابل مثلث قرار گرفته اند.» و آن مثلث مقاومت و جهاد و مرگ است و کشور شیعه و عاشقان امیرالمومنین و فرزندانشان اگر باشد، این مملکت خود به خود پیروز می شود بی نیاز از جنگ، این مکان و شما. کار در این بیابان نشان از درک زیاد شما و مبارزه شما با فریب دشمنی است که دارید شما را هدف قرار دهید و با این ترفند بزرگترین رویارویی هستید.
در یادواره 8 سال دفاع مقدس آمده است: امروز شرایط ما با دشمنان از 8 سال دفاع مقدس سخت تر است، در 8 سال با شرق و غرب و بیشتر شریک شدیم 40 کشور وجود دارد اما جنگ است. این نبرد سختی است که امروز دشمن در برابر ما قرار دارد.
وی افزود: امروز باید مراقب باشیم که دشمنان چه چیزی را هدف قرار می‌دهند و دشمن وب‌سایت جوانان، دختران و پسران را هدف قرار می‌دهد، تمرکز بر افکار و محتوای ماست، نه پوسته ما.
معروفی با تمجید از شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: من حاج قاسم را با 38 سال معرفت نشان می دهم. شهید حاج قاسم بازی شخصیت و تفاهم و درستی است و این یعنی نیروی باطن حاج قاسم که شهیدی قوی در جنگ بود بیرون از نبرد با دشمنان قوی شد و از خدا بترسید و نه نترسید. غیر از خدا، دشمن می خواهد آن را از ما بگیرد و ما از عمل می ترسیم.
وی دشمنان امروزی را کافر توصیف کرد و گفت: دشمنان امروز غیرقابل اعتماد و غیرقابل پیش بینی هستند، کار کردند اما امروز فکر نکردند. 80 میلیون سلیمانی در ایران کتک خوردند آنها باور نمی کنند که سلیمانی امروز در رابطه جنسی مرد نیست، اما همه دختر و پسرها در سلیمانی هستند زیرا عقاید سلیمانی ریشه در آنها دارد و آنها معتقد نیستند که این بزرگترین است. انتقام دشمن و عاشورا کردند، اربعین کردند، راهپیمایی کردند، سال آینده می بینید مردم این روزها چه می کنند و این بزرگترین مبارزه و نرم ترین تلاش است، دشمنان نمی دانند و فکر نمی کنند. در مورد آن
شهید حاج قاسم سلیمانی در این باره افزود: شهادت ما می گوید ما مملکت امام حسین هستیم و مملکت طمع هستیم، بالاتر از همه خدا برای ما مقصود کرده است.
وی دو چیز را مانع از اقدامات دشمن عنوان کرد و افزود: یکی امام شناسی و دیگری علم آموزی انسان است که اگر امام و دشمن خود را بشناسیم خوب و ناپسند را می دانیم درست است زیرا امام شناسی اساسی است و امام را نباید شناخت. او نمی توانست دشمن را بشناسد زیرا او امامی بود که دشمن را راهنمایی می کرد.
فرمود: امام راهنمای سعادت است، امام وصی و ستاره است که نشان می دهد ما نباید سهم خود را از دست بدهیم، نباید دچار اشتباه و تفرقه شویم، قرآن بر پیامبر ما نازل شده است. شهید بزرگوار و عاشق می فرماید که اینجا خیمه حسین بن علی است و هر جا که جهان اسلام و مسلمانان امام خود را نشناسند دشمن خود را نشناسند و عقب افتاده و حمله کرده و اسلام را کند کرده اند. مثال . عاشورا است.
وی در تشریح واقعه عاشورا و معارف آن گفت: آیا مردم در عاشورا نمی دانند که همه می دانند اباعبدالله کیست؟ در محاسبه علت کوتاهی می کنند، پیرو دین نمی شوند، به صلاح دین کمک و حمایت نمی کنند. آنچه در تاریخ نباید اتفاق بیفتد.» اسلام واقع شد و حقیقت دین زیر پا گذاشته شد زیرا امام خود را نشناختند و از امام خود اطاعت نکردند.
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به استقبال از شهید سلیمانی گفت: این قرارداد عالی است. ظاهر.”
ما در نبرد پیروز شدیم و دفاع مقدس را به عشق تعبیر کردیم چون امروز فرمان امام را اطاعت کردیم. که این عشق در شهر است، به ما نشان بده که هزاران نفر به عشق سیدالشهدا(ع) و حاج قاسم و عاشورا در صحرا جمع شدند و برای دین و حق و انقلاب قیام کردند و با همه سختی ها عظمت خود را حفظ کردند. همه مشکلات هزاران مشکل داشتند، اما با پیروی از دین، جان خود را برای تغییر دین دادند، جان خود را به امام دادند و به عزت و آبروی خود رسیدگی کردند.
معروفی در خصوص بعد فرهنگی حفظ یاد و خاطره شهدای عشایری در فقیرترین منطقه استان کرمان گفت: همه ببینند این باعث افتخار است که این یادواره در مرکز منطقه و کشور نباشد. در کویری در جنوب کرمان و شهرستان کهنوج.» او به سیره شهدا ابراز اعتقاد کرد.
وی در توصیف مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: پاسدار. حجت خدا و امام امروز هست و شهید بزرگواری در ائمه انقلاب وجود دارد.» و سرنشینان آن، بزرگترین امروز جهان اسلام، حاج قاسم، و همه ما مسئولیت داریم، مدرسه ای با سیستم های زیر
وی در تشریح طرح بومی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم منتظر فتوا و نگهبانی در نظام محلی است که از سوریه برگردد تا مالک بیاید و امامش می خواهد. یه چیز دیگه سفرتون باید موجود باشه و تا به امروز 350 سفر خارجی بوده.
فرمانده سپاه ثارالله ناحیه کرمان دومین برنامه حاج قاسم را سیاسی خواند و افزود: برنامه سیاسی حاج قاسم برنامه با ما و بر ما نیست. ساخته شده و نظام ائمه است و تغییر را با مردم توضیح می دهیم. انقلاب بدون صف مردم در میان اعضا و مردمی است که پای دین و مردمی که آنجا هستند. به این یا آن رای دهید دور منطقه و در همین راستا برویم و توصیه شهید این است که از این مناطق خارج شویم.
وی همچنین بر سیاست اقتصادی شهید حاج قاسم تاکید کرد و گفت: یهودی ستیزی شهید یعنی اینکه کسی که بودجه را به دست می گیرد و به مردم ظلم می کند آزمایش نشود و باید یکباره بیمار شوید و بمیرید و جایی نیست. در این برنامه.”
معروفی اصل سوم حاج قاسم را به عنوان برنامه اجتماعی خواند و یادآور شد: همه شما با این مرد بزرگ رابطه دارید، شیعه، سنی و همه اقوام در تامین امنیت جنوب شرق تا 10 سال آینده همین کار را کرده اند. در 21 سال در مقاومت آینده با تمام ترازوی جهان اسلام، یکی را می توانی پیدا کنی که بگوید شهید سلیمانی مرا هل داد. و دعای همگان برای قدرت اسلام و سیدالشهدا(ع) بر این باورند که اگر دیدی با یک تار مو به درگیری ها متصل می شوی، قوی می شوی، این پایه تکثیر و دوستی است و ما باید سنگر را بالا ببریم. تحمل ما برای قوی بودن تا قدرت ما زیاد شود و به راحتی بتوانیم بر مشکلات فائق آییم زیرا ما ثروتمند هستیم و این اجتماعات سیاسی بیهوده رنج مردم را بیشتر می کند و نسل ما را امام می کند، حج ما قاسم است و این الگو زنده و زنده است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل