کسب موافقت‌های لازم برای ایجاد سه منطقه ویژه آزاد تجاری در مازندران

سلام دکتر/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سه منطقه ویژه آزاد تجاری با شکل گیری پایانه های صادراتی مناسب و توسعه زنجیره تامین و صنایع تبدیلی تکمیلی و شهرک های مولد کشاورزی موجبات بالندگی هرچه بیشتر محصولات اساسی، راهبردی و ارزش اقتصادی بالا را فراهم می‌آورد.

به گزارش سلام دکتر، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران، بابک مومنی امروز در نشست با رئیس منطقه آزاد تجاری گفت: منطقه آزاد تجاری دروازه مهم و فرصتی است که به همت والای استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ظرفیت های استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: در مازندران به موافقت های لازم برای تاسیس و ایجاد سه منطقه ویژه آزاد تجاری دست پیدا کردیم که از یکطرف می‌تواند یک اتفاق مهم و فرصت ارزشمند را برای مازندران رقم بزند. منطقه ویژه آزاد تجاری از طرف دیگر هم اگر به درستی برنامه عملیاتی برای آن برنامه ریزی نشود می تواند دروازه تهدید واردات و بهم ریختگی الگوی مصرف را به بار آورد و تبعات فرهنگی مضاعفی را ایجاد کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ظرفیت های حبس شده زیادی در مازندران داریم گفت: سه منطقه ویژه آزاد تجاری با شکل گیری پایانه های صادراتی مناسب و توسعه زنجیره تامین و صنایع تبدیلی تکمیلی و شهرک های مولد کشاورزی موجبات بالندگی هرچه بیشتر محصولات اساسی، راهبردی و ارزش اقتصادی بالا را فراهم می آورد. 

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل