کدام کشورهای اروپا محدودیت‌های سفر را برداشته‌اند؟

سفر | محدودیت

کدام کشورهای اروپا محدودیت‌های سفر را برداشته‌اند؟

نزدیک به 30 کشور اروپایی تاکنون محدودیت های سفر خود را لغو کرده اند. با این حال، برخی کشورها از جمله فرانسه و اسپانیا به این محدودیت ها متعهد هستند.

به گزارش سلام دکتر، کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن در 13 اکتبر 1399 (13 آنلاین 1399) همزمان با همه‌گیری کرونا، رویکرد مشترکی را برای محدود کردن سفرهای بین‌المللی اتخاذ کردند که برخی از آنها باعث بهبود وضعیت سفرهای بین‌المللی شد. همه گیری، از نیمه دوم می 1401 در می 2022، این محدودیت ها به تدریج کاهش یافت یا به طور کلی ناپدید شد.

در حال حاضر 30 کشور در اروپا وجود دارند که هیچ محدودیتی برای کووید-19 برای سفرهای بین المللی و تردد مرزی ندارند. آلبانی، اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، کوزوو، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، مولداوی، مونته نگرو، مقدونیه شمالی، شمالی، رومانی، صربستان، اسلوونی، سوئد، سوئیس و بریتانیا (بریتانیا).

حذف این محدودیت‌ها به این معنی است که با وجود سوابق ایمن‌سازی، مسافران نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر وضعیت سلامت خود در مورد کووید-19 از جمله آزمایش PCR ندارند. برای ورود به این کشورها دیگر نیازی به گواهی واکسیناسیون نیست، اما این امکان نیز وجود دارد که شرکت های هواپیمایی در طول پرواز یا در برخی از تعطیلات، اقامتگاه ها، رستوران ها یا اغلب در مراکز مراقبت های بهداشتی یا جابجایی شهرهای بین شهری، گواهی را مورد نیاز قرار دهند. پرسیدن.

اگرچه عروق کرونا ویروس در بسیاری از کشورهای اروپایی برداشته می شوند، اما هنوز هم سخت هستند و گاهی اوقات به شدت در سایر قسمت های رایانه اعمال می شوند، از جمله:

استونی: افرادی که از خارج از اتحادیه اروپا وارد کشوری می شوند باید مدرکی مبنی بر وضعیت ایمن سازی، گواهی بهبودی یا آزمایش PCR منفی ارائه دهند یا اگر این مدارک را ندارند باید به مدت هفت روز ایزوله یا ایزوله شوند.

فنلاند: افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند می توانند از فنلاند دیدن کنند. این مسافران باید 270 روز پس از واکسیناسیون دوم، واکسن قوی یا دوز تقویت کننده، علاوه بر دو دوز تایید شده ملی، دریافت کرده باشند. مسافرانی که واکسینه نشده اند مجاز به سفرهای غیر ضروری به فنلاند نیستند. این قوانین احتمالا تا پایان ژوئن برداشته می شود.

فرانسه: اگرچه این کشور بسیاری از محدودیت‌های سفر خود را کاهش داده است و در حال حاضر برای ورود به بیشتر مناطق نیازی به ارائه گواهی سلامت کووید-19 ندارد، اما همچنان تحت کنترل و خروج واکسیناسیون افراد واکسینه شده و غیر آلوده و کشور مبدا است. ، در محدودیت ها. مردم می توانند پس از تزریق کامل یکی از واکسن های تایید شده این کشور از جمله فایزر / مدرنا / جانسون / آسترازنکا به سرعت به فرانسه سفر کنند. این کشور به مسافران اجازه می دهد به محض دریافت دو دوز واکسن سینوفارم و دوز سوم آسترازنکا یا یکی از واکسن های تایید شده. مسافران واکسینه شده دیگر نیازی به آزمایش PCR ندارند. همچنین استفاده از ماسک در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی نیز اجباری است، اما برای سایر اماکن از جمله کافه ها، رستوران ها و مغازه ها محدودیتی وجود ندارد.

مالت: این کشور اخیراً در بدو ورود شرایط استثنایی ایجاد کرده بود، اما هر فردی که وارد مالتا می‌شود باید گواهی واکسن، مدرک بیماری کووید یا نتیجه آزمایش PCR منفی داشته باشد.

هلند: این ممنوعیت همچنین برای همه مسافرانی که از خارج از اتحادیه اروپا به هلند می آیند اعمال می شود، به جز کسانی که شواهدی مبنی بر واکسن کووید یا گواهی بهبودی از این بیماری دارند.

کشور پرتغال: هر فردی که به سرزمین اصلی پرتغال سفر می کند باید مدرک ایمن سازی، گواهی سلامت کووید یا نتیجه آزمایش PCR منفی را ارائه دهد. با این حال، دو منطقه توریستی مادیرا و آزور علیرغم وضعیت ایمن سازی مسافران و مسافران، تمامی محدودیت های خود را برداشته اند.

اسلواکی: مقامات به بازدیدکنندگان اجازه داده اند در صورت ارائه مدرک بهبود یا ایمن سازی یا آزمایش PCR منفی وارد شوند.

اسپانیا: این کشور اخیراً محدودیت هایی را برای مسافران داخل اتحادیه اروپا برای کرونا وضع کرده است. با این حال، مسافرانی که از خارج از کشور به اسپانیا می آیند باید شواهدی مبنی بر ایمن سازی، بهبودی از کووید یا تست PCR ضعیف ارائه دهند. آزمایش PCR و آنتی ژن به ترتیب 72 و 48 ساعت بود. کسانی که با هواپیما یا قایق به اسپانیا سفر می کنند باید قبل از سفر فرم پزشکی خود را تکمیل کنند، مگر اینکه دارای گواهی اتحادیه اروپا کووید یا گواهی معتبر شناخته شده توسط اتحادیه باشند. در اسپانیا استفاده از ماسک در قطار شهری نیز ضروری است.

این قوانین به دلیل وضعیت ناپایدار پروتئین کرونا تغییر نمی کند و ممکن است تجدید نظر شود. اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) برخی از کشورها را به دلیل سطح بیماری عروق کرونا ویروس قلب و واکسیناسیون که در آنها بیماری عروق کرونا ویروس قلب وجود دارد در لیست قرمز قرار داده است، اگرچه اخیراً اعلام کرده است که این محدودیت ها از جمله بحرین، شیلی تخلیه می شود. . ، رواندا و اروگوئه نیز می روند.

انتهای پیام/