کارگاه ایده پردازی و خلاقیت ویژه سومین جشنواره ملی مهدویت برگزار شد

ایده پرداز | ایده پردازی | جشن

کارگاه ایده پردازی و خلاقیت ویژه سومین جشنواره ملی مهدویت برگزار شد

سلام دکتر/ قم کارگاه بینش و آفرینش به قلم دکتر مصطفی ملایی، تقریباً به طور کامل توسط برنامه درسی صریح جهاد دانشگاهی (امجد) به صورت حضوری در روز دوشنبه 16 آذرماه در محل مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مصطفی ملایی در کارگاه آموزشی طراحی و خلق سومین جشنواره ملی مهدویت که به همت جهاددانشگاهی و مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، به موضوعاتی چون ویژگی‌های ایده‌ها و مفاهیم، ​​مخاطبان، فنون ارتباطی پرداخت. شناسایی، ایجاد و رفع نیازهای مخاطبان، تشویق مخاطبان و ایجاد جذابیت و هیجان برای مخاطبان به ترسیم و ارائه محتوای بدیع، فعالان فرهنگی مسجد مقدس جمکران به دنبال طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی پرداختند.

مدرس این کارگاه در ابتدای سخنان خود از برگزاری این نشست توسط برگزارکنندگان جشنواره ملی مهدویت قدردانی کرد و گفت: کارهای بسیار خوبی در حوزه مهدویت در جهاد دانشگاهی انجام شده است و بسیار زیاد است. بهتر است به این موضوع گرانبها توجه بیشتری داشته باشیم.» حتی می توان کانونی برای توسعه مهدویت ایجاد کرد و مراکز فرهنگی آفرینش در حوزه مهدویت را بیشتر توسعه داد.

ملاحی همچنین در این نشست گفت: باید بتوانیم مطالب منتشر شده در حوزه مهدویت را که در قالب کتاب است با تشویق و دگرگونی به طرق مختلف به مخاطبان ارائه کنیم چرا که بیشتر مخاطبان می خواهند آنها را تحت تاثیر قرار دهند. . و مطالب مورد نظر و مطالب نوشتاری منتشر شده منتشر می شود. به دنبال نخواهد داشت.

وی با بیان نمونه هایی از تغییر محتوای فرهنگی گفت: در بین جمعیت مخاطبان ما رودخانه ای وجود دارد که بیشتر نیازهای فرهنگی مخاطبان از این رودخانه تامین می شود، بنابراین اگر امیدواریم بتوانیم از محتوای فرهنگی مهدویت استفاده کنیم، این کار را انجام دادیم. فرهنگ محتوا باید از جریان این رودخانه برای رسیدن به مخاطب استفاده شود.

وی که کارشناس طراحی و آموزش خلاق است به بحث خود در زمینه صنعت سفر، صنایع دستی مانند انگشترسازی، مد و لباس، وب سایت، اسباب بازی و همچنین حوزه های ارائه محتوای فرهنگی ادامه می دهد و افزود: نحوه نمایش محتوای سفارشی در هر سایتی باید به گونه ای انجام شود که مخاطبان زیادی را جذب کند و افراد بیشتری در منطقه از این محتوا استفاده کنند، به دلیل تولید بالای محتوای سفارشی برای جذب افرادی است که محتوای سفارشی را نه به دلیل محتوای غنی بلکه فقط به دلیل استفاده از آنها منتشر می کنند. آی تی. به دلیل ظاهر جذابش

در پایان این نشست یاسر شریفی مدیر فناوری بازرگانی و مهندسی فنی جهاد دانشگاهی قم از ارائه مطالب موثر و مرجع مصطفی ملایی به بخش‌های مختلف جشنواره ملی مهدویت قدردانی کرد. تا تمامی افکار و ایده هایی که در زمینه مهدویت دارید در جشنواره مهدویت ثبت کنید تا ضمن داوری در این جشنواره ویژه مورد تقدیر و حمایت و قدردانی قرار گیرد و اگر خدا بخواهد ایده هایی که در بهترین حالت شماست. راهنمای جاده خواهد بود اجرای خوب

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل