رسانه سلامت و دانشکسب و کار سلامتی

ژل چربی سوز بینی

ژل کوچک کننده بینی ما با مکانیسم تنفس سلولی،چربی‌سوزی و رفع التهابات پوستی،موجب کوچک‌شدن بینی میشود و با اثر گذاری روی بافت چربی بینی در کوچک‌تر شدن بینی‌های گوشتی تاثیر دارد. با خرید شکم بند لاغری زنانه تناسب اندام و سلامتی را به خود هدیه دهید.

ماندگاری فیلر بینی - اگر تصمیم به تزریق فیلر بینی دارید، باید به چند مورد توجه کنید - گلوریا سنتر

مزایای استفاده ژل کوچک کننده بینی

کوچیک کننده بینیهای گوشتی
محصول کاملا اورگانیک وگیاهی هست
توجه کنید که جلد ژل بینی تغییر کرده
برای کوچیک کردن بینیتون دیگه نیازی به عمل جراحی با هزینه و عوارض بالا ندارین
این ژل واقعا کارش عالیه
کاملا بدونه عوارضه
ژل کوچک کننده بینی‌های گوشتی ما

دوره مصرف ؛ یک ماه 120cc
مخصوص بینی های گوشتی
شفاف کننده رنگ پوست بینی

برطرف کننده حدود 90 درصدی جوشهای سر سیاه روی بینی و حتی موی زائد
باجوابدهی عالی
با فرمولاسیون ویژه و منحصر به فرد

وزن خالص ژل 120
خنک کننده و باز کننده مجرای تنفسی

نحوه اثر گذاری کرم کوچک کننده بینی چطوری است

نحوه اثر گذاری کرم کوچک کننده بینی مشابه با هست که با اثر گذاری روی بافت چربی بینی در کوچک‌تر شدن بینی‌های گوشتی تاثیر دارد.میتوانید همزمان از استفاده کنید که در فرم دهی و جمع کردن بینی تاثیر بسزایی دارد .کرم کوچک کننده بینی جوش‌های سر سیاه و سلول‌های مرده پوست  را از بین میبرد .

عوارض ژل کوچک کننده بینی

برای ژل کوچک کننده بینی هیچگونه عارضه خاصی ثبت نشده و کاملا بدون ضرر هست.

توجه جدی در مورد ژل بینی؛

نباید ژل بینی به یک طرفش بیشتر از طرف دیگر زده بشه چون بینی را کج می‌کنه حتما تاکید کنید که همه بینی را به یک اندازه بمالید.

چند دوره باید از ژل کوچک کننده بینی ما استفاده شود؟

دوره مصرف این کرم کوچک کننده یک ماه هست و در یک ماه به نتیجه دلخواه میرسید اما بینی هایی که گوشت زیادی دارن به دوره های بیشتری نیاز هست .

طرز استفاده از کرم کوچک کننده بینی گوشتی

بعد از اولین استفاده،عکس قبل و بعد را مقایسه کنید،تا به معجزه‌ی ژل بینی ما پی ببرید روزی ۲ بار صبح و هر به مدت ۳۰ دقیقه رو بینی خشک شود و بعد شست شود. قیمت کرم کوچک کننده بینی ما  150ت هست.

ژل کوچک کننده بینی ما از کجا تهیه کنیم

ژل کوچک کننده بینی ما چربی سوز و لیفت کننده بینی های گوشتی ، یک محصول بسیار عالی به واسطه داشتن ترکیبات کاملا گیاهی و بدون هیچ گونه عارضه سبب چربی سوزی در ناحیه بینی خواهد شد و شما را از عمل های جراحی سنگین نجات میدهد ژل کوچک کننده بینی فقط برای بینی های گوشتی تاثیر گذار است و بر روی بینی ای استخوانی هیچ تاثیری ندارد

سوالات متداول راجب به کرم کوچک کننده بینی ما

1- آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد

آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟ این سوال زیاد پرسیده میشود  به دلیل داشتن فرمولاسیونی خاص مناسب آن دسته از افرادی می باشد که دارای بینی های پهن و گوشتی هستند و عموما برای بینی هایی که استخوان اضافی و برجسته در بینی خود  ندارند مناسب است.

ترکیب کوچک کننده دماغ ما ایرانی بوده که با  افزایش جریان گردش خون در زیر پوست بینی باعث کاهش چربی آن قسمت شده و دماغ شما را کوچکتر میکند،همچنین برای نتیجه دهی بهتر میتوانید در کنار این محصول از نیز استفاده کنید . گن لاغری بعد از زایمان را می توان یکی از مهم ترین کمک ها به خانم هایی دانست که وضع حمل کرده اند و نگران اندام خود هستند.

2- کرم کوچک کننده بینی برای چه بینی هایی استفاده میشود؟

کرم کوچک کننده بینی فقط برای بینی های گوشتی ساخته شده به دلیل وجود چربی در این قسمت و فرمولاسیون خاص این ژل سبب چربی سوزی و افزایش گردش خون در آن ناحیه (زیر پوست بینی) شده و به مرور بینی را کوچیکتر میکنید. و پس از مدتی شاهد کاهش سایز بینی خود میشوید.

3- چه زمان و چند دوره باید ازکوچک کننده بینی استفاده شود؟

کوچک کننده بینی در حجم 100 گرم میباشد و تقریبا برای مدت استفاده 25 تا 30 روز میباشد. پیشنهاد ما به عزیران این هست که بین 2 الی 3 دوره از ژل کوچک کننده بینی استفاده شود تا به نتیجه دلخواهشون برسند و اگر نیاز بیشتر هم داشته باشند میتوانند حتی 4 دوره هم از ژل کوچک کننده بینی  استفاده کنند.

4- هستند افرادی که از کوچک کننده بینی استفاده کرده اند و نتیجه نگرفته اند ؟

قطعا هر محصول مشتری راضی و ناراضی دارد و قرار نیست تمام محصولات در دنیا نتیجه قطعی بدهند و این موضوع شامل کوچک کننده بینی ما هم میاشد، ولی موضوعی که هست مشتری راضی بسیاری در این بین بوده که از محصول نتیجه مطلوبی گرفته اند و به دلیل قیمت مناسب آن ارزش امتحان کردن را دارد.

5- قویترین کرم کوچک کننده بینی

قویترین کرم کوچک کننده بینی در بازار وجود ندارد و همه ی کرم ها یک فرمولاسیون و کارایی دارند و گول تبلیغات دیگر شرکت ها که همین محصول را با قیمت بسیار عجیب و غریب میفروشند رو نخورید و اگر قصد استفاده از ژل کوچک کننده بینی را دارید ما بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

6- قیمت ژل کوچک کننده بینی ما

قیمت ژل کوچک کننده بینی ما در فروشگاه عطاری حاج محمد مناسبتر از سایر فروشگاه ها و با قیمت150هزار به فروش میرسد.

7- قرص کوچک کننده بینی

قرص کوچک کننده بینی در بازار وجود ندارد و قطعا یک مورد دروغ میباشد و حواستان باشد گول این تبلیغات رو نخورید.

مشخصات ژل کوچک کننده بینی کوچک کننده بینی گوشتی

کوچک کننده بینی گوشتی ما دارای مشخصات زیر میباشد و دوستان هر سوالی در این زمینه  دارید میتوانید از پشتیبانی واتشاپ سوال کنید.

ساخت ایران
حجم کرم 130 گرم
طریقه استفاده روزی یک بار بر روی بینی قرار دهید
 خواص لیفت کننده بینی،کوچک کننده،از بین برنده جوش های سر سیاه
مناسب افراد بانوان و آقایان
دوره مصرف دو الی سه دوره
منع مصرف بهتر است خانم های باردار استفاده نکنند

آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد و برگشت پذیر است؟

آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟ واقعیت داشتن محصول به جوابدهی آن باز میگردد و روزانه افراد زیادی به ما پیام میدهند و رضایت خود را اعلام میکنند همچنین سوال در مورد برگشت پذیری به دلیل این که چربی های موجود در بینی ماننده چربی های شکم و پهلو نمیباشد و زمانی که چربی یر پوست بینی از بین رود دیگر به هیچ وجه به حالت قبل از چربی سوزی برنمیگردد.

کرم لیفت بینی

کرم لیفت بینی یا مان چربی سوز بینی به حساب می آید که بدون تاثیر بر روی فرم اصلی بینی سبب کوچک شدن و لیفت پوست بینی شما خواهد شد ، رضایت بالای این محصول هم از نکات حائز اهمیت میباشد. گن لاغری ورزشی مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می‌شود و در مدل‌های دیگر توسط مجموعه‎‌ای از قزن‌ها بسته می‌شود.

عوارض کرم کوچک کننده بینی گوشتی

ژل کوچک کننده بینی در داروخانه ها به فروش نمیرسد و این محصول را میتوانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید و یک نکته را در نظر داشته باشید که محصول در این رده زیاد هستنهد و با قیمت های نجومی به فروش میرسند که همگی دارای یک ترکیب و فرمولاسیون هستند و فکر نکنید چون فلان شرکت محصول گرونتر است پس تاثیرش بهتره!