ژل مو قبل از سشوار

سشوار کشیدن‌ های طولانی برای حالت دادن موها آسیب زیادی به آنها می‌ رساند. حرارت شدید سشوار ، مو را بیش از حد خشک و شکننده می‌ کند و بعد از مدتی ساقه ‌های مو را می ‌سوزاند. به همین دلیل بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که دارای خاصیت حالت دهندگی هستند. چرا که با استفاده از اینها مدت زمان سشوار کشیدن کمتر می شود و موهای تان خیلی سریع و راحت تر خوش حالت می شوند. در این مقاله با انواع حالت دهنده های مو به همراه بهترین مارک حالت دهنده ها و خواص ماسک صورت ویتابلا آشنا می شوید. حالت دهنده مو قبل از سشوار:خیلی از مواقع وقتی که از حمام بیرون می ‌آیید با موهایی وز ، مجعد و بدحالت رو به رو می شوید که برای حالت دادن به آن از سشوار استفاده می کنید.

پوست | سشوار

پوست | سشوار

محصولات حالت دهنده مو قبل از سشوار

اسپری مو قبل از سشوار یکی از محصولات رایج و پرکاربرد برای حالت دادن به مو اسپری مو می باشد. این حالت دهنده به صورت مایع است و برای ایجاد حجم، حفظ حالت مو و نگهداری آن در طول روز استفاده می شود. روش استفاده از اسپری حالت دهنده مو به این صورت است که بهتر است روی موهای خیس بزنید. بعد موها را ماساژ دهید و  شانه کنید و سپس سشوار بکشید. اسپری حالت دهنده اچ اس لاین ECHOSLINE اسپری حالت دهنده اچ اس لاین ECHOSLINE ساخت کشور ایتالیا به عنوان اسپری حالت دهنده مو قبل از سشوار استفاده می شود. این اسپری با ایجاد یک لایه نازک روی موها از آنها در برابر حرارت شدید سشوار ، خشک شدن و آسیب موها محافظت می کند.

این اسپری حالت دهنده ضد وز و الکتریسیته ساکن است و در نتیجه موها را درخشان و نرم تر نگه می دارد و حالت پذیری مو را افزایش می دهد. همچنن این محصول بعد از استفاده هیچ اثری روی موها باقی نمی گذارد. سرم مو قبل از سشوار اگر جزء افرادی هستید که مکرراً از سشوار برای حالت دادن موهای تان استفاده می‌کنید استفاده از سرم مو قبل از سشوار می ‌تواند مفید باشد. سرم حالت دهنده مو دوفاز با باز کردن گره و پیچ خوردگی موها باعث نرم شدن و افزایش حالت پذیری آنها می‌ شود. سرم مو دوفاز برای حالت گرفتن بهتر و سریع تر و براق نمودن موها طراحی شده و از خشک شدن، شکنندگی، وز شدن و آسیب دیدن موها در اثر استفاده از مواد شیمیایی و سشوار جلوگیری می کند.

ماده اصلی تشکیل دهنده سرم مو روغن سیلیکون است که باعث می شود مو براق تر به نظر آید و بتوان به گونه دلخواه آن را فرم داد. برخی از آنها حاوی کراتین هستند که به موهای شما نرمی و لطافت می دهند. روش استفاده از سرم مو دو فاز به این صورت است که باید بعد از حمام و قبل از سشوار کشیدن آن را روی موهای نیمه مرطوب یا نم دار، به ساقه ها و نوک مو اسپری شود. ابتدا اسپری دوفاز را تکان دهید تا کاملا یکدست شود. سپس مقداری از سرم مو را به نوک انگشتان زده و لابه لای موها بزنید و در آخر سشوار بکشید. بهتر است از سرم مو بعد از سشوار نیز استفاده شود. این محصول چرب و چسبنده نیست و حالت پوسته پوسته بر روی مو ایجاد نمی کند.

سرم مو دوفاز سریتا سرم مو دوفاز سریتا ساخت ایران می باشد و ترمیم کننده و محافظ مو در برابر حرارت سشوار، ضد وز و الکتریسیته ساکن، براق کننده، حالت دهنده، حجم دهنده، نرم کننده و خوشبو کننده موها می باشد. کرم مو قبل از سشوار کرم مو جزء محصولات حالت دهنده مو می باشد و در کنار حالت دهی و فرم دادن، درخشندگی و براقیت خاصی به موها می دهد. از کرم مو می توان برای همه موها، موهای فرفری ، صاف ، موهای نازک  و نرم، معمولی، ضخیم و زبر استفاده کرد. کرم حالت دهنده مو نرم و سبک است و بعد استفاده از آن، مو چرب یا سفت نمی شود. تفاوت آن با دیگر حالت دهنده های مو این است که میزان نگهداری مو در این محصول کمتر است.

روش استفاده از کرم مو قبل از سشوار به این صورت است که مقداری از کرم را در کف دست ریخته و روی ساقه و نوک موها بمالید. در این روش مو باید کمی مرطوب باشد یعنی آب و خیسی آن توسط حوله گرفته شده باشد. سپس مو را به فرم دلخواه حالت دهید و سشوار کنید. جهت سشوار کشیدن از حرارت کم استفاده کنید. کرم مو من تولید انگلستان و یکی از باکیفیت ترین انواع کرم مو می باشد. از ویژگی ها این کرم مو حالت دهنده می توان به حالت دهندگی فوق العاده، استحکام بخشی به مو، جلوگیری از خشکی مو،  آبرسانی و رساندن رطوبت لازم به موها، بدون ایجاد چربی و سنگینی روی مو اشاره کرد. شما می توانید از این کرم حالت دهنده مو قبل از سشوار و اتو مو استفاده کنید و موهای خوش حالت و نرم را برای خود به ارمغان بیاورید.

ژل مو قبل از سشوار شناخته شده ترین و پرطرفدارترین محصولات حالت دهنده مو ، ژل مو است که بر پایه آب و دارای ترکیبات الکلی و نگهدارنده های شیمیایی می باشد. ژل مو ویتابلا معمولاً موها را براق و سفت می کند به حدی که مو دیگر حالت انعطاف پذیری نداشته باشد. ژل یک محصول بی نظیر برای زمانی است که شما بخواهید موهایتان را طوری حالت دهید که خیلی سریع ، راحت و محکم سر جای خود بایستند و تکان نخورند. ژل حالت دهنده موها را دقیقاً به همان فرم و حالتی که دوست دارید، نگه می دارد. این محصول با توجه به عوارضش برای مصرف بیش از حد، به طور روزانه پیشنهاد نمی شود.

روش استفاده از ژل حالت دهنده مو به این صورت است که ابتدا موهای مرطوب و نم دار خود را به حالت دلخواه درآورید و سپس از این ژل بر روی آنها بزنید تا حالت موها حفظ شود سپس سشوار بکشید. ژل مو حالت دهنده سینره ژل موی سینره مخصوص آقایان می باشد و یک براق کننده و حالت دهنده قوی به مدت طولانی می باشد. این ژل حالت دهنده به راحتی بر روی مو پخش و به سرعت خشک می شود به همین دلیل بعد از مصرف حالت سنگینی، لکه های سفیدی و شوره ایجاد نمی کند. میزان چسبندگی این ژل در حد متعادل است. به گونه ای که به خوبی حالت ایستا را در مو ایجاد می کند ولی احساس چسبندگی بر روی موها احساس نمی شود و مو به راحتی شانه می شود.

واکس مو قبل از سشوار واکس حالت دهنده مو در میان آقایان از محبوبیت زیادی برخوردار است. البته خانم ها نیز می ‌توانند برای حالت دادن به موهای شان از واکس استفاده کنند. واکس مو در کنار درخشنده کردن مو ، حالت دهندگی نسبتا خوبی دارد و به دلیل اینکه مانند ژل خشک نمی‌ کند در میان آقایان محبوبیت بیشتری دارد. روش استفاده از واکس مو قبل از سشوار به این صورت است که موها باید حتما خشک باشد. ابتدا با کمک انگشتان دست یا شانه مناسب موهای تان را به حالت دلخواه برسانید و بعد واکس را بزنید تا موها حالت بگیرد.

واکس را باید لایه‌ای بزنید که موها کمی پف کند و از فشار دادن موها خودداری کنید تا پرپشت تر دیده شوند. در مرحله بعد کمی واکس کف دست بریزید و به آرامی به هم بمالید. سپس کف دست های تان را که حاوی واکس می باشد به سطح موهای تان بمالید. تمام سطوح موهایتان با واکس تماس برقرار کند تا براق و خوش حالت شود. حالا وقت آن رسیده که سشوار بکشید. سشوار را با حرارت و شدت باد ملایم تنظیم کنید و با فاصله موهایتان را سشوار بزنید. با اینکار حالت موهای تان را برای مدت زمان بیشتری پایدار می کنید.

موس مو قبل از سشوار موس یا فوم حالت دهنده‌ ای است که به صورت کف از قوطی خارج می‌ شود. یکی از تفاوت‌ های کرم مو ویتابلا با ژل در این است که کرم مو سبک ‌تر از ژل مو است در نتیجه موها حالت چسبندگی کمتری دارند و قدرت حالت دهی و نگهداری کمتری هم نسبت به ژل دارند به همین علت هنگام استفاده از موس حس سبک تری روی موهایتان دارید. روش استفاده از موس به این صورت است که موهای شما نباید کامل خیس و یا خشک باشد بلکه باید کمی مرطوب و نم دار باشد. مقداری از موس را کف دست تان بریزید و به همه جای موها بزنید و بعد با دست به آن حالت بدهید و برای حالت دادن بهتر از سشوار استفاده کنید و با دقت همه جای مو را خشک کنید.