پی ال سی فتک ساخت کجاست؟

پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات امروزه بسیاری از وظایف را آسان تر و دقیق تر کرده است. اگر به عملکرد صنایع مختلف نگاهی بیندازید، می بینید که بخش بزرگی از کارهای صنعتی با نظارت ماشینی و انسانی انجام می شود. افزایش سرعت عمل و کاهش خطای انسانی از طریق استفاده از دستگاه های صنعتی باعث شده است تا تمامی صنایع به دنبال دستگاه هایی برای کنترل فعالیت های مختلف باشند.

پی ال سی فتک یکی از تجهیزات صنعتی کاربردی است که برای کنترل تجهیزات مختلف استفاده می شود. PLC دستگاهی است که در انواع مختلفی ساخته می شود. بر این اساس در این مقاله یکی از بهترین برندهای تولید کننده PLC را معرفی می کنیم. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

پی ال ​​سی فاتک ساخت کجاست؟

شرکت فتاک یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات صنعتی است که برای اولین بار در سال 1992 در تایوان شروع به کار کرد

این برند انواع PLC های قابل استفاده برای کارهای کم، متوسط ​​و پیشرفته را تولید و به فروش رساند. تمامی PLC های تولید شده توسط این برند برای برنامه نویسی PLC و سفارشی سازی از طریق نرم افزار WinProladder استفاده می شود.

تایپی فاتک plc

فاتک سه سری PLC برای کنترل تجهیزات و اتوماسیون صنعتی به نام های فاتک b1 PLC، فاتک HB1 PLC و فاتک FB PLC ساخته و به بازار عرضه کرده است که هر کدام در صنایع مختلف کاربرد دارند. کسانی که قصد خرید PLC برند فتاک را دارند بهتر با ویژگی های هر سری PLC این برند آشنا می شوند. مطالعه کاتالوگ PLC این برند به خریدار کمک می کند تا بر اساس ویژگی های محصول بهترین مدل PLC را برای شغل خود انتخاب کند.

دلیل استفاده از fatek plc در بخش های مختلف چیست؟

اگرچه تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید تجهیزات صنعتی مانند PLC فعالیت دارند، اما همه آنها از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار نیستند. ویژگی های منحصر به فرد فاتک plc خریداران زیادی را به خرید فاتک plc علاقه مند کرده است. امروزه چندین نمونه از PLC های فاتک به دلیل کیفیت برتر با برندهای اروپایی PLC رقابت می کنند. ویژگی های کلیدی Fatak PLC:

1.Fetek PLC از قطعات با کیفیت بالا برای ساخت آن استفاده می کند.

2. فاتک در ازای فروش محصولات خود گارانتی معتبر ارائه می کند.

3. انواع کدهای دستوری از PLC برند فتاک قابل دریافت است.

4. قیمت PLC فاتک نسبت به سایر PLCهای هم کیفیت مناسبتر است.

5. PLC برند فاتک نصب بسیار آسانی دارد.

6. سرعت ایجاد اطلاعات و مدیریت منابع مختلف در PLC Phatec بالاست.

7. یکی از مهمترین ویژگی های کامپیوتر PLC فاتک دقت بالا و تشخیص دقیق علت خرابی تجهیزات در مدت زمان کوتاه می باشد.

کابل نرم افزار fatek plc چیست و چه کاربردی دارد؟

به طور کلی برای برنامه نویسی بر روی PLC های برند فاتک از نوعی رابط برای اتصال PLC به کامپیوتر استفاده می شود که یکی از کاربردی ترین و با کیفیت ترین انواع این کابل ها کابل برنامه نویسی Fatak PLC می باشد. این کابل عمدتا برای پروژه های PLC سری FBS و B1 استفاده می شود. برخی دیگر ورودی و خروجی بین کامپیوتر و PLC را از طریق کابل این کامپیوتر مدیریت می کنند. کابل PLC فتاک 180 سانتی متر طول دارد. این سری کابل دارای یک مبدل USB داخلی است که از طریق درایور کابل fatek plc روی کامپیوتر قابل نصب است.

ارزش Fetech plc بر چه عواملی استوار است؟

نیاز صنایع مختلف برای کنترل تجهیزات صنعتی دارای PLC های مختلف است. بنابراین ممکن است قیمت پکیج plc بسته به نوع آن متفاوت باشد. معمولا جزئیات زیادی مانند نام سری PLC، حافظه دستگاه، تعداد ماژول های ورودی و خروجی، ولتاژ منبع تغذیه، توان عملیاتی، تعداد پورت ها و غیره وجود دارد. قیمت phatic plc را اینگونه تعیین می کند. با این حال، plc fatek در مقایسه با سایر انواع plc با این سطح کیفیت، قیمت مناسبی دارد.

خروج از نسخه موبایل