پیشنهاد سازنده اولین تولیدکننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه

سلام دکتر / کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت صنایع غذایی کوبودنا گفت: در این صنعت 150 نوع نان با ظرفیت 20 تن در روز برای تمام گروه های سنی جامعه تهیه می شود.

پیشنهاد سازنده اولین تولیدکننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه

“بهرام باقری” در مصاحبه با خبرنگار سلام دکتر شامل: شاخه کوبودنا کارخانه فرآوری مواد غذایی ، که شامل آسیاب آرد ، کارخانه فرآوری ، آسیاب آرد با ظرفیت 300 تن است. در سال 1375 توسط یاسوج.

وی توضیح داد: این تیم تولید کننده مواد غذایی در سال 1994 و در راستای امکانات تولیدی خود ، کارخانه های مربوط به آرد را راه اندازی کرد که واحدی برای بسته بندی انواع آرد و تهیه نان های خانگی در آن گنجانده شده بود. خدمات ، شامل نان سبوس دار ، پیش بینی ها ، آرد سوخاری ، نان فرانسوی توده ای و چند لایه. چاودار ، چند دانه ، نان بلوط فله و نیمه فله ، نان سنتی خودتان ، جو نرم و خشک.

طرفداران این برنامه در شهر یاسوج اشاره می کنند: 150 نوع نان با ظرفیت 20 تن در روز برای تمام اقشار جامعه در نانوایی تهیه می شود ، به شرح زیر: ، شرقی و قسمت غربی کشور از جمله تهران ، اصفهان ، خوزستان و فارس.

باقری توضیح داد: محصولات این صنایع غذایی به کشورهای دیگر صادر می شود و ما منتظر صادرات محصولات خود به کشورهای منطقه خلیج فارس هستیم.

وی ادامه داد: 150 نفر به طور مستقیم و در شیفت های 24 ساعته در این قسمت از صنعت و بیش از 480 نفر بیکار کار می کنند.

رئیس صنایع غذایی کوبودنا توضیح داد: به منظور تولید محصولات مبتنی بر سلامتی ، گیاهان دارویی که برگرفته از توانمندی های استان کهگیلویه و بویراحمد است مورد استفاده گسترده قرار گرفته است. نان و تولید خرده های نان رافیتوم که یکی از محصولات اصلی ما است. بدن

باقری تأکید می کند: در زمینه نان سازی ، محصولاتی داریم که برای بیماران دیابتی استفاده می شود. بنابراین ، در این مرحله از فرآیند ، تعداد دیگری از محصولات نیز داریم.

وی گفت: “این صنعت اولین تولید کننده نان بلوط فله در خاورمیانه است.” ما احیا شده ایم. این نانوایی بزرگترین نانوایی جنوب کشور است.

سازنده نان این شرکت با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا ، مخمر پروبیوتیک تولید شده توسط کوبودنا با استقبال خوبی روبرو شده است ، خاطرنشان کرد: در دوره ویروس کرونا ، به دلیل اینکه مردم نان بیشتری استفاده می کردند ، تقاضا بنابراین ما مجبور شده ایم که نیروی کار را 45 نفر افزایش دهیم.

باقری ادامه می دهد: «ارتباطات در زمینه صنعت و دانشگاه نادر است و به این ترتیب ، ما پیوند مفقوده صنعت و آموزش عالی را پیدا می کنیم. ما این بخش را داریم و حتی از دانشجویان به عنوان کارآموز در مواد غذایی و گیاهی استفاده می کنیم.

وی توضیح داد: اگر سرمایه لازم را برای این قسمت از شركت تأمین كنید ، می توانیم سطح چهارم را ایجاد و راه اندازی كنیم ، اگر كارفرمای تومان به سه تا پنج میلیارد هستید ، این نرخ اشتغال این جمعیت مستقیماً به 450 تا 500 نفر افزایش خواهد یافت. و ما در تلاش هستیم سطح پنجم را به صورت گیاهان دارویی راه اندازی کنیم که البته با راه اندازی این سطح شغل بیشتری نسبت به این تعداد ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل