پیام نوروزی تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱

سلام دکتر/ خراسان رضوی آستان قدس رضوی در پیامی به اوایل سال 1401 هجری شمسی عید نوروز را برای همه هموطنان به ویژه مسافران و محله علی بن موسی الرضا (ع) تبریک گفت. شب سال نو و عید سعید فطر و جشن میلاد کسب شده برای برقراری ارتباط بیشتر با امام زمان (عج).

متن کامل پیام نوروزی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

به نام خدا

یا دل و چشم یا شب و روز

یا مکان ها و محیط های خود را به مکان های بهتر منتقل کنید

سال نو حضرت علی بن موسی الرضا و التحیه و الثنا مبارک باد.

سرچشمه وجود ما منطبق بر سرچشمه واقعی حیات یعنی ولادت حضرت بقیه الله الاعظم و ارواح ما و همه عالم برای فدایی است و این علامت را به عنوان نشانه حسنه قبول داریم و هست. چه خوب است که از این فرصت نشانه سال نو با ولادت حضرت بقیه الله را بیاموزیم. همه شیعیان مشتاق دیدن جمال آرام حضرت بقیه الله (عج) و سعادت و توفیق زیارت وجه تبارک و تعالی و امر خدا و خلیفه الله هستند.

اگر امکان زیارت چهره صالح آن حضرت برای ما وجود ندارد و این توفیق از ما سلب شده است، اما ارتباط درونی و یک سویه با ولی الهی در هر زمان و مکان و موقعیت برای ما امکان پذیر است. ما می توانیم با ولی و امر خدا در مورد انجام کار خیر صحبت کنیم، می توانیم با امام زمان در مورد ترک گناه صحبت کنیم.

عزیزان، هر شیعه ای که در رنج و عذاب باشد، در حضور هر کس مورد لمس امام (علیه السلام) قرار می گیرد. یعنی مهربانی و رحمت و شفقت امام نسبت به شیعیانشان کامل است، زیرا آنها انسان های کاملی هستند.

با امکاناتی که داریم و قدرتی که خداوند به هر یک از ما داده است، می توانیم درد دیگران را تا جایی که می توانیم تحمل کنیم. همان گونه که غم و اندوه از دل مؤمن دور می شود و او را شاد می کند، از امام زمان (عج) نیز خشنود می شود، زیرا غم او غم امام زمان (عج) است. رفع غم و اندوه او برای رفع غم و اندوه امام زمان (عج) است.

هر که گناهی کند، امام (علیه السلام) ننگ و ضرری را که این گناه برای این شیعه وارد می کند، می بیند و دل امام (ع) محزون و غمگین و محزون می شود. در مورد گناهان و گناهان ما

پس شما عزیزان منتظر و دوستداران امام زمان (عج) هر کاری بر غم و اندوه امام بیفزاییم. امسال سومین سال غمبار ورود نائب امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی به مشهد مقدس است. هم این عاشق و هم شیعیان و هم میلیون ها عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در ایران و جهان در دلشان است و می خواهند سال جدید را در جوار معبد حق تعالی آغاز کنند.

لذا ما و همه زائران به نام رهبر معظم انقلاب و به نام شهدای بزرگوار و امام بزرگوارشان راحل و عاشقان و عاشقان بیشمار این سرزمین و نور مقدس به زیارت حضرت می پردازیم و نائب همه این عزیزان باشید انشاءالله از زندگی رهبر معظم انقلاب این پیام دریافت کردیم که باید همچنان به مقررات بهداشتی توجه داشته باشیم و امیدواریم همانطور که خداوند به برکت امام زمان (عج) می کند. سازمان، این فاجعه بر زمین خواهد بود.

خدمت به تمام خاندان وزرا، وزرا، وزرا، دوچرخه، کفش و همه عاشقانی که در این بارگاه مقدس خدمت مسافران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به نحوی است که خدا خیرتان دهد. خسته و فرسوده

درخدمت تمامی گردشگران بابت مشکل پیش آمده پوزش می طلبم و عذرخواهی می کنم و با پیشنهادات و راهنمایی ها و مخالفت خود با عمل به خدا و دین و مسئولیت این شخص ما را یاری می فرمایید. آ. در راه درست پیروی کنید و به وظایف ما عمل کنید و خدمتگزار شما باشید.

خداوند شما را بیامرزد و برکت دهد

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل