پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی عروج شهادت گونه سردار مهدوی‌نژاد

آستان مقدس و مرکز تحقیقات در پیامی درگذشت فرمانده سابق سپاه علی بن ابی طالب (ع) حاج مهدی مهدوی نژاد را تسلیت گفتند.

به گزارش سلام دکتر، در تشریح سند حفاظت از خلوص و مرکز تحقیقات، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

حاج مهدی مهدوی نژاد، رهبر پرتلاش و مجاهد خستگی ناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سابق سپاه علی بن ابیطالب (ع) پس از عمری مجاهدت، مجاهدت، ایثار و مجاهدت در راهیان نور به یاران شهیدش پیوست. جبهه راست علیه چپ

فرماندهی پرافتخار و ارزشمند علاوه بر مجاهدت هایی که در دوران حصر مقدس در زمان فرماندهی گردان و درجه دار شدن در گردان هفدهم علی بن ابیطالب (ع)، فرمانده 12 قائم آل محمد (عج) ارتش از همان روزهای اولیه دشمن بعثی، درخشش در رکود بزرگ نقش مهمی در جبهه‌های جنوب، غرب، شمال غرب و کردها داشت.

وی پس از امنیت مقدس همواره در سمت های مختلف از جمله فرماندهی لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) و لشکر علی بن ابیطالب (ع) منطقه قم بدون هیچ تلاشی و هر جا حضور داشت. او آنجا بود صحبت از مرگ و مرگ، آماده بازتاب فرهنگ جهاد و مرگ است.

مجموعه‌ای از تاریخ شفاهی او با تاریخ‌هایی از زمان قبر مطهر در مرکز تألیفات و تحقیقات حرم مطهر تهیه شده و آماده انتشار است.

کتاب مقدس و پژوهشکده عروج ملکوتی این رهبر گرانقدر در میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) به فرماندهی کل سپاه پاسداران، یارانش در گردان 17 علی بن ابیطالب (ع) تیپ 12 ناحیه قائم آل محمد (عج) سمنان ضمن عزاداری درگذشت فرزندان داغدار و سایر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

انشاءالله خداوند متعال در این روز فرخنده روحش را به سفره حضرت علی (ع) و حضرت سیدالشهدا (ع) باز گرداند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل