پرسپولیس در اندیشه چیدن بال قوی سپید/ شاگردان گل محمدی در مرداب انزلی غرق می شوند؟

لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس در اندیشه چیدن بال قوی سپید/ شاگردان گل محمدی در مرداب انزلی غرق می شوند؟

تیم های بندرانزلی و پرسپولیس در حالی مقابل هم قرار می گیرند که برتری در این دیدار نیاز مبرم هر دو تیم تلقی شود.

به گزارش خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری آنا، تیم های بندرانزلی و پرسپولیس از ساعت 17 فردا دهمین بازی خود را در مرحله بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران در ورزشگاه سیروس تایفران برگزار می کنند.

این دیدار در مکانی برگزار می شود که جای خالی هواداران دو تیم مانع از درگیری مهیج و شگفت انگیزی مانند دیدارهای قبلی سرخپوشان پایتخت و قوی سپید در انزلی شود. سربازان مازیار کشاورز هستند. پرسپولیس با 18 امتیاز در صدر جدول است و ملوان با بازی کمتر و 5 امتیاز پانزدهم است.

روی کاغذ می توان برتری پرسپولیس را بسیار محتمل دانست اما سن کادرفنی و اتفاقات غیرقابل پیش بینی سرخپوشان انزلی می تواند بعد از تراکتور دومین تیمی باشد که نسخه شکست 3 امتیازی را به دست رهبری دولت می سپارد. . لیگ برای پنج بار متوالی. نمایش فوق العاده ای که از تیمی که تنها 8 بازی را برد بسیار بعید است به خصوص اینکه پرسپولیس با ناکامی مقابل تراکتور و سپاهان برابر مس رفسنجان پیروز شد و به اوج بازگشت. از طرفی پرسپولیس برای ادامه رهبری باید پیروز شود چرا که استقلال با امتیاز مساوی و تفاضل گل کم در رده دوم قرار دارد و به لغزش رقیب سنتی خود نگاه می کند.

در تاریخ 31 فروردین 1394 و در مسیر بازگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر، آخرین بازی دو تیم برگزار شد که با برتری پرسپولیس به پایان رسید و 2386 روز پس از آن بازی که برگزار شد. در انزلی دو تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کمال سغاده نیا و امید عالیشاه تنها بازیکنان پایتخت در آن بازی هستند که شانس بازی مجدد مقابل ملوان را دارند. از سوی دیگر حضور مازیار زارع به عنوان سرمربی ملوان مقابل پرسپولیس بر جذابیت بصری این دیدار می افزاید.

اکبر ایمانی غایب اصلی خدمه در این بازی است و حامد پاکدل و میلاد سرلک نیز در این بازی در ترکیب پرسپولیس غایب خواهند بود. نتیجه این بازی برای دیگر مدعیان قهرمانی بسیار مهم است و امیدوارند مقابل ملوان پرسپولیس را متوقف کنند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل