پایان انتقال حاجیان گلستانی به فرودگاه بین‌المللی گرگان

سلام دکتر/گلستان مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از پایان عملیات ورود حجاج بیت الله الحرام به استان با ۱۳ سورتی پرواز خبر داد.

علی متانت بامداد سه شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با سلام دکتر با بیان اینکه بازگشت حجاج گلستانی بیت‌الله الحرام به استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان پایان یافت، اظهار کرد: انتقال نخستین گروه از حاجیان با پرواز شماره ۱۶۲۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه آغاز شد و لحظاتی پیش با نشستن سیزدهمین پرواز به شماره ۱۵۱۱ در ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه دوشنبه ۲ مردادماه پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه همه پروازها از مبدأ شهر مدینه در کشور عربستان به مقصد فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان در سلامت کامل و به بهترین شکل ممکن انجام شد، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده حجاج بیت‌الله‌الحرام استان گلستان با ۱۳ سورتی پرواز به فرودگاه استان مراجعت کردند.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان مدت زمان تعیین شده برای بازگشت حجاج را ۶ روز عنوان کرد و گفت: پیش تر جلسه هماهنگی عملیات بازگشت پروازهای حج تمتع سال ۱۴۰۲ در اداره کل فرودگاه‌های گلستان برگزار و هماهنگی‌های بین بخشی با معاونین، حراست، فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی، فرمانده پلیس فرودگاه، ارگان‌ها و نهادها و مسئولین حج و زیارت نیز انجام شده بود.

وی با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان علاوه بر ارائه خدمات بهینه به حجاج و مستقبلین زائران بیت الله الحرام در مدت مذکور، به شکل همزمان در حال ارائه خدمات به مسافران دیگر پروازها بود، خاطرنشان کرد: با توسعه زیرساخت‌های فرودگاهی در خصوص کاهش ایستایی زائرین در ترمینال و روان‌سازی ترافیک، تصمیمات و تدابیر لازم اتخاذ شده بود که در پی این اقدامات شاهد ارائه خدمات مطلوب به حجاج بودیم.

گفتنی است، شماره تلفن ۱۹۹ و ۰۱۷۳۱۲۲۸۰۳۰ اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات هموطنان در زمینه اطلاعات پروازهای مختلف «از» و «به» این فرودگاه است.

به گزارش سلام دکتر، در حال حاضر پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان “از” و “به” فرودگاه‌های تهران، کیش، مشهد، زاهدان، زابل، عسلویه در داخل کشور و بندرآکتائو در کشور قزاقستان برقرار است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل