پاپ فرانسیس: از زنان در برابر خشونت خانگی در دوره قرنطینه محافظت کنید

با افزایش خشونت علیه زنان در دوره قرنطینه به دلیل شیوع بیماری کورو ویروس ، رهبر جهانی کاتولیک امروز (دوشنبه) تأکید کرد که جامعه باید از زنان قربانی خشونت خانگی حمایت و پشتیبانی کند.

به گزارش رویترز ، پاپ فرانسیس ، رهبر برجسته کاتولیک جهان ، از زنان شاغل در خط مقدم بحران اعم از پزشکان ، پرستاران ، افسران پلیس ، نگهبانان زندان و قاچاقچیان ، ستایش کرد.

وی همچنین از بسیاری از زنانی که در خانه از کودکان ، افراد مسن و افراد دارای معلولیت مراقبت می کنند ، قدردانی کرد.

پاپ فرانسیس گفت: “بعضی اوقات زنان قربانی خشونت خانگی می شوند و فشار زیادی به هم می زنند.” ما باید برای آنها دعا کنیم که خداوند به آنها قدرت دهد و اجتماعات ما به همراه خانواده خود از آنها پشتیبانی کنند.

خشونت خانگی افزایش یافته است زیرا بسیاری از کشورهای جهان محدودیت های سختی را بر روی افرادی که خانه های خود را برای مبارزه با coronaviruses ترک می کنند اعمال کرده است.

برنامه های خشونت خانگی در سراسر ایالات متحده شاهد افزایش تقاضای کمک است. در اسپانیا ، درخواست کمک به قربانیان خشونت خانگی در دو هفته اول قرنطینه در مدت مشابه سال گذشته 12.4 درصد افزایش یافته است.

پاپ فرانسیس برای همه کشورهایی که با مجالس کرونا مبارزه می کنند ، دعا می کند ، به ویژه کشورهایی که تلفات زیادی از جمله ایالات متحده ، ایتالیا ، اسپانیا و فرانسه دارند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل