رسانه عمومی

پاسخ رئیس بنیاد شهید به اظهارت جنجالی برخی از فرزندان شهدا +فیلم

او در گفتگو با آنا بزرگ شد.

رئیس بنیاد شهید و پرونده ایثارگران به مواضع جنجالی برخی شهدا در حوادث اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار کانون و مقاومت گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، در این پنجاه روز که کشورمان شاهد اغتشاشات خیابانی بود که خسارات جانی، مادی و معنوی به بار آورد، اظهارنظرهای زیادی از سوی یک رهبر فرهنگی، هنری و سیاسی منتشر شد. در اين زمينه. سطوح مختلف دارای ویژگی های خاص یا پشتیبانی از گروه ها هستند.

بر اساس این گزارش، در این مدت اظهار نظر تعدادی از فرزندان شهدای سرشناس دوران امنیت مقدس که از نحوه برخورد با این درگیری ها انتقاد می کنند و بعضاً از معترضان در ملاء عام حمایت می کنند، جلوه گسترده ای در جامعه شبکه ها پیدا کرده است. و رسانه معاند.

بعد از اینکه این سخنان را که معمولا در صفحات این افراد نشان می دهد منتشر کردند، شروع به گفتن کلماتی کرده اند که در جای خود قابل تامل است. در این نقل‌قول‌ها که در سایت این وبسایت نیز درج شده است، تاکید شده است که کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تعدادی از فرزندان شهدا و فرماندهان ایثارگر در طول مدت زمان طولانی در تماس هستند. دوره امنیتی مقدس. ، از آنها بخواهید که جزئیات خود را اصلاح کنند و به نحوی از این موقعیت ها خارج شوند.

در همین رابطه امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به خبرنگار «آنا» ضمن نگارش این نقل بر این نکته تاکید کرد که کسانی که چنین سمت هایی دارند با خانواده معظم شهدا مقایسه می شوند. فداکاری ها که همیشه پشتیبان مرجعیت هستند و اعضای جمهوری اسلامی ایران هستند، کوچک هستند.

معاون رئیس جمهور همچنین افزود: شواهد نشان می دهد که اخیرا جمعی از شهدا و خانواده های شهدا در مقابل سفارت آلمان حضور پیدا کردند و ضمن انتقاد از همکاری دولت و شرکت های آلمانی در گذشته با دولت بعث عراق و دادن مواد خام تسلیحات شیمیایی به صدام که مداخله این رژیم در امور داخلی کشور به بهانه حفظ حقوق بشر اعتراض کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: بنیاد شهید هیچ گونه فشار و دخالتی در این زمینه نمی کند.

لازم به یادآوری است رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز الف وارد انجمن شوید وی به سوالات خبرنگاران پیرامون موضوعات مختلف پاسخ داد. (سوال خبرنگار آنا اینجا با احتساب).

انتهای پیام/