رسانه سلامت و دانشکسب و کار سلامتی

ویپ وی سی چیست

دستگاه ویپ چیست؟

ویپ دستگاهی است که برای بخار کردن مایع مخصوص دستگاه ویپ یا جویس به کار می‌رود، و حس سیگار یا قلیان کشیدن را در افراد القاء می‌کند. دستگاه ویپ از سال ۲۰۰۴ به صورت تجاری تولید شد و هدف از ساخت ویپ، ایجاد دستگاهی بود که نیکوتین مورد نیاز افراد سیگاری را بدون وارد کردن دود و خاکستر به ریه آن‌ها، فراهم کند.

امروزه ویپ بیشتر جنبه سرگرمی و فان دارد و اغلب ویپرها برای ویپینگ و لذت بردن از ویپ، این دستگاه را خریداری می‌کنند.

آیا ویپ به ترک سیگار کمک می‌کند؟

اطلاعات ضد و نقیضی در مورد تاثیر ویپنگ بر ترک سیگار وجود دارد. شاید ویپینگ راه حل قطعی ترک سیگار نباشد، اما می‌تواند به افراد سیگاری کمک کند تا کم کم سیگار را کنار بگذارند. علاوه بر این ویپینگ در مقایسه با سیگارهای تنباکویی بسیار کم خطر می‌باشد.

جویس وی سی تی رایپ ویپز ۱۲۰ میل ، یک جویس تنباکویی بی نظیر ، با ترکیب تنباکو ، وانیل و کاستارد است . البته ، طعم وی سی تی به همین سادگی نیست و ترکیبات دیگری همچون مقدار بسیار کمی دارچین و بادام نیز در خود دارد که مانند کوکاکولا ، فرمول آن به عنوان یک راز نگهداری می شود. این جویس ، بیش از ۶ سال است که توسط ویپر ها در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته و بسیار محبوب است. به همین دلیل ، برای کسانی که این جویس را دوست دارند، یک نسخه ۱۲۰ میل نیز از آن تولید می شود که از نسخه ی ۶۰ میل آن به صرفه تر است.

آیا ویپ ضرر دارد | انواع ویپ | سیگار الکترونیکی دیجی کالا

سیگار یا ویپ، کدام بهتر است؟

هنوز تحقیقات کاملی در مورد ضررهای ویپینگ و تاثیراتی که بر روی بدن می‌گذارد انجام نشده است. طبق گفته روزنامه گاردین ویپ و سیگارهای الکترونیکی تا ۹۵ درصد از خطرات ناشی از سیگار کشیدن را کاهش می‌دهند، از همین‌رو نسبت به سیگارهای تنباکویی بسیار کم خطرتر می‌باشند. با این وجود به دلیل داشتن مقداری نیکوتین در ایجویس‌ها، زیاده‌روی در مصرف آن‌ها می‌تواند خطرآفرین باشد.

بخوانید : جویس ویپ چیست ؟

هنگامی که اولین کام از این جویس را می کشید ، مزه ای شیرین با عطر تنباکو را نوک زبانتان حس خواهید کرد. پس از بازدم نیز ، مزه ای بین تلخی تنباکو و شیرینی کاستارد ، با عطر وانیل را در هانتان دریافت می کنید. در آخر نیز ، مزه ای کلاسیک و بالانس شده ی تلخ و شیرین ، روی زبانتان می ماند. این جویس را بسیاری از افراد سیگاری می پسندند و برای بسیاری از آن ها ، به یک جویس همیشگی تبدیل شده است. این جویس ، نسخه ی ۱۲۰ میل از جویس رایپ ویپ وی سی تی ۶۰ میل معمولی است

جهت خرید سالت نیکوتین ارزان با ما تماس بگیرید