رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

ویلچر پله رو دستی یا برقی؟

پله رو جکدار نیز در کشور های مختلف تولید شده و در ایران هم به تازگی تولید شده است به اسم پله رو اتکا که تا به حال کیفیت خوبی را ارائه داده است و حدود ۷۰۰ پله را در یک بار شارژ بالا و پایین می رود. ویلچر پله رو اتکا محصولی با کیفیت است که برای راه پله های با پاگرد کوچک هم قابل استفاده است.و اما پله رو دستی که همانطور که گفتم نیاز به دونفر دارند برای بالا و پایین رفتن. البته ناگفته نماند که پله رو های دستی هم، تسمه ای دارند اما در ایران یا نیست یا به ندرت یافت می شود.

 

اجاره ویلچر پله رو | قیمت ویلچر پله رو اتکا | قیمت ویلچر پله رو دست دوم

آشنایی با جدیدترین انواع ویلچر پله رو

ویلچر پله رو دارای مدل های مختلفی هستند که در مدل های زیر دسته بندی می شوند:

  • ویلچر پله رو دستی
  • ویلچر پله رو برقی

ویلچر پله رو دستی دارای تنوع زیادی در ایران نیست اما در آینده امیدواریم این تنوع افزایش پیدا کند. علت هم این است که ویلچر پله رو و اصولا هر وسیله دیگری در حال به روز شدن است و عمدتا با وجود تکنولوژی و با استفاده از نیروی برق قرار است کارها آسان تر شوند به همین علت کمتر به محصولات دستی و مکانیکی خصوصا در چنین مواردی پرداخته می شود. مدل های دستی استفاده سخت تری دارند و باید از نیروی دست های فرد دیگری بهره برده شود و این نیرو نسبتا باید زیاد باشد.

ویلچرهای پله رو دستی در ایران تنوع آن چنانی ندارند و مدلی هم که در ایران است نمی توان آن را یک ویلچر پله رو به معنای واقعی کلمه دانست زیرا ۲ نفر باید آن را بلند و حمل کنند. ویلچرهای پله رو برقی نیز خود دارای انواع مختلفی هستند اما به طور کلی این ویلچرها از دو سبک برای حرکت در راه پله استفاده می کنند.

در هر کدام از این دو دسته مدل های مختلفی در بازارهای جهان یوجود دارد و ما هم سعی کرده ایم تا امکان و با توجه به نیاز و سلیقه مشتری موردی را که برای افراد مناسب است پیشنهاد دهیم.
ویلچر پله رو تسمه ای که در آن از ساختار تسمه نقاله یا چیزی شبیه به تسمه های تانک استفاده شده بیشتر مورد توجه و محبوبیت قرار گرفته اند و سهولت استفاده بیشتری دارند. همچنین روند بالا رفتن توسط آن به صورت یکنواخت تر و با ضریب امنیت بالاتری از سوی مصرف کننده ها انجام می شود.

مدت زمان نگهداری شارژ ویلچر های برقی

باتری های ویلچر برقی را می توان یک شب در میان و یا دو شب یکبار بسته به میزان استفاده از ویلچر برقی شارژ کرد . شارژ کننده های باتری تمام خودکار هیچگاه باتری را بیش از اندازه شارژ نمی کنند . برای شارژ کردن باتری ویلچر برقی ، ابندا سیم شارژ کننده را به صندلی چرخدار برقی وصل کرده سپس دو شاخه را وارد پریز برق نمایید . پس از اتمام شارز شدن نیز ابتدا دو شاخه را از پریز برق کشیده و سپس شارژ کننده را از صندلی چرخدار جدا کنید . در پوش جعبه باتری تمام مدت باید روی باتری باشد.

مزایای استفاده از ویلچرهای مدل پله رو

خرید ویلچر به دلایل مختلفی انجام می‌شود. اما در اصل هدف از خرید این دستگاه های شگفت انگیز، ایجاد توانایی حرکت در افراد است. افراد آسیب دیده و یا معلول که توانایی حرکت را از دست داده اند، با استفاده از ویلچر، بخشی از آن را به دست می‌آورند. به هر میزان که توانایی حرکت و عبور از موانع برای آنها بیشتر شود، روحیه و ذهن آنها نیز تقویت می‌شود.
عبور از پله ها همیشه یکی از سخت ترین قسمت های مربوط به ویلچر است. افرادی که در خانه های آپارتمانی زندگی می‌کنند، این مسئله را بهتر درک می‌کنند. خرید ویلچر های پله نورد برای عبور از موانع انجام می‌شود. این خرید چند مزیت دارد:

  • عبور از موانع با کمترین زحمت و نیرو
  • صرفه جویی در زمان
  • بازگشت روحیه حرکت و استقلال به فرد آسیب دیده

بهترین ویلچرهای پله رو ایرانی در بازار

این ویلچر سعی داشته در تولید خود از نمونه وارداتی آن الگوبرداری و نمونه ایرانی شده آن را تولید نماید. تلاش هایی در این زمینه انجام شده و تعدادی از نیز آن روانه بازار گردیده است.
طبق بازخوردهایی که از مصرف کننده ها گرفته شده میزان رضایتی که انتظار می رفت را شامل نشده و جای برای کار و دقت بیشتر در طراحی و کیفیت محصول وجود دارد.

  • تحمل وزن ۹۰ کیلو در تعداد طبقات نامحدود
  • تحمل وزن ۱۰۰ کیلو برای ۱ طبقه
  • تاشو و قابل حمل
  • وزن محصول زیر ۴۰ کیلوگرم
  • نشیمن فایبرگلاس
  • استفاده آسان

بهترین مرکز فروش پله رو ایرانی

تولید ویلچر پله رو در سالهای اخیر رونق یافته است. هر چقدر مردم بیشتر با این محصول آشنا می‌شوند، علاقه ها و مشتریان آن هم بیشتر می‌شود.
اما متاسفانه این میزان از تقاضا باعث ورود افراد سودجو و یا دلال به این بازار شده است.
این افراد با ارائه محصولات دسته چندمی یا تقلبی، از اعتماد مردم سوء استفاده می‌کنند.
همچنین با افزایش قیمت ها به صورت غیرواقعی، بازار را متشنج می‌کنند.
برای در امان ماندن از این اتفاقات باید بهترین مرکز فروش این محصولات را پیدا کنید.
فروشگاه برسو گزینه ای است که به آن نیاز دارید.
این فروشگاه کلیه محصولات را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی به دست مشتریان می‌رساند.

قیمت فروش عمده ویلچر پله رو ایرانی

برای خرید عمده انواع ویلچر با مجموعه ما در تماس باشید با شرایط بازار کنونی قیمت پله پیما متغیر و در حال تغییر است برای استعلام از آخرین قیمت با ما در تماس باشید.

ویلچر پله رو اتکاء

ویلچر پله رو اتکاء یک محصول جکدار ایرانی می باشد که توسط جک بیمار را جا به جا می کند. این محصول از برند های ایرانی می باشد که برای وزن های ۱۲۰ کیلوگرم مناسب می باشد و البته یکی از مزیت هایی که در این ویلچر می باشد این است که ۷۲۰ پله را با یکبار شارژ بالا می رود.

ویلچر پله رو اتکاء یکی دیگر از مواردی است که هم مقرون به صرفه تر از برند های خارجی می باشد هم می توان برای اکثر پله ها قابلیت استفاده را دارد. این محصول یکسری ویژگی هایی دارد که به آن اشاره خواهیم کرد. اما راجب این محصول باید بگویم که یک محصول منحصر به فرد برای تمامی ارگان ها قابلیت استفاده را دارد.

مشخصات پله رو اتکا

  • وزن ویلچر 32 کیلوگرم
  • تحمل وزن 120 کیلوگرم
  • ارتفاع پله 22 و 25 سانت
  • بدنه آلومینیوم
  • با هر بار شارژ 720 پله را بالا می رود.