اقتصادی

وزیر نیرو: تزریق اعتبار نکته مهم در پیشرفت سد هراز است

سلام دکتر/مازندران وزیر نیرو نکته مهم در روند پیشرفت پروژه سد هراز را موضوع تامین اعتبار دانست و گفت: پیگیری استاندار مازندران و نماینده شهرستان آمل در سرعت این پروژه نقش مهمی داشته است که امیدواریم با همکاری دولت و مجلس شاهد افتتاح سد هراز در آمل باشیم.

علی اکبر محرابیان امروز، اول دیماه در سفر یکروزه به مازندران از طرح توسعه نیروگاه برق شهید سلیمی نکا، سد گلورد در شرق مازندران و سد هراز در آمل بازدید کرد.

وزیر نیرو امروز در حاشیه بازدید از سد هراز در آمل در جمع خبرنگاران، گفت: سد هراز یکی از مهمترین اولویت‌های کشور برای مدیریت منابع آب است بازدیدی که امروز داشتیم از مراحل پیشرفت کار مطلع شدیم.

وی با قدردانی از زحمات مسئولان استانی که با پیگیری‌ها موجب پیشرفت این پروژه وزارت نیرو در دوسال اخیر شدند، گفت: بالغ بر ۶۰ تا ۶۵ درصد حجم سد خاکریزی شده است و امروز به ارتفاع ۸۲ متر رسیده است.

وزیر نیرو: تزریق اعتبار نکته مهم در پیشرفت سد هراز است

محرابیان با بیان اینکه برای تکمیل سد مهمترین کار سرعت در ساخت بدنه سد است که انشالله با تامین اعتباراتی که در نظر گرفته خواهد شد شاهد پیشرفت باشیم، تصریح کرد: در یکماه گذشته رکودی را در کارگاه این پروژه شاهد بودیم، که با تزریق اعتبارات بدنه سد سرعت می‌یابد.

وی نکته مهم در روند پیشرفت پروژه سد هراز را موضوع تامین اعتبار دانست و گفت: پیگیری استاندار مازندران و حاجی پور نماینده شهرستان آمل در سرعت این پروژه نقش مهمی داشته است، امیدواریم با همکاری دولت و مجلس شاهد افتتاح سد هراز در آمل باشیم.

وزیر نیرو: تزریق اعتبار نکته مهم در پیشرفت سد هراز است

به گزارش سلام دکتر، سد هراز در ۲۰ کیلومتری جنوب آمل واقع شده و به عنوان بزرگترین سد شمال و چهارمین سد بزرگ خاکی ایران در دره هراز در ۲۰ کیلومتری جنوب آمل از سال ۱۳۸۹ در دست ساخت است. در سال ۱۴۰۲ پیشرفت فیزیکی سد هراز به ۸۰ درصد رسید. پیش‌بینی می‌شود سد هراز در انتهای سال ۱۴۰۳ آبگیری و به بهره‌برداری برسد.

وزیر نیرو: تزریق اعتبار نکته مهم در پیشرفت سد هراز است

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.