وثائق شهرداری کامل نیست – سلام دکتر

وثائق شهرداری کامل نیست - ایسنا

بانک رفاه توضیح می دهد که دلیل عدم اجرای اوراق مترو بر کسری اسناد عمومی تأثیر می گذارد.

به گزارش سلام دکتر ، وزارت تعاون ، صنعت و تعاون به دنبال انتشار گزارش هایی در وب سایت مبنی بر عدم پرداخت وجوه حاصل از فروش اسناد مشارکت تهران توسط بانک رفاه ، اطلاعات این بانک را برای روشن شدن توضیح داد. به اندیشه انسان موارد زیر عبارتند از:

“با توجه به تاریخ انقضا برای انتشار اوراق قرضه عمومی برای توسعه کارخانه کشتی سازی ، با توجه به تمدید مناسب اشاره شده در بند (د) ماده 5 قانون بودجه ، شهرها مجازند اسناد مشارکت را با تأیید وزارت کشور صادر کنند. ” بدن و جبران اولین و پاداش آن به خودی خود.

علی رغم اخذ مجوز از برنامه برنامه ریزی و مالی در تاریخ 29/11/98 ، در آخرین روز ضرب الاجل 31/4/99 ، به دنبال عدم موفقیت شهر تهران در اخذ تأییدیه بانک ها برای اخذ مجوز کار و حمایت مالی ، تقاضای منطقه تهران برای انتشار اسناد مشارکت در توسعه حمل و نقل عمومی و توسعه زیرساخت های شهری با تمرکز بر توسعه شهر تهران ، ضمن توجه به مشکلات و چالش ها بحران پیش روی کشور ، ارسال شده به بانک رفاه کارگران و با همکاری این بانک انتشار اوراق مشارکت به ارزش 15000 میلیارد ریال و مقامات عالی تهران ، در دقیقه و بانک ها قراردادها ، برای ارائه اسناد مورد نیاز در کوتاهترین زمان ممکن ساخته شده است.

حدود چهار ماه از توافق می گذرد ، و اسناد باقیمانده نهایی می شود و بقیه به دلایل مختلف ، از جمله اینكه ملك پیشنهادی پایان گواهی ندارد ، هیچ مدرکی از عدم صحت ، در مخالفت ، در اسناد مالکیت ناسازگار معمول است. موقعیت ، ابعاد و … تکمیل نشده است ، که با همکاری مقامات تهران تعیین می شود.

در هر صورت ، بانک رفاه کارگران با همکاری بانک مرکزی سیستمی را اتخاذ کرده است که از نظر اشخاص حقوقی با اوراق بهادار محافظت شده توسط تهران مطابقت داشته باشد و متناسب با عنوان و بهره باشد. اوراق قرضه ، برای صرفه جویی در هزینه از فروش اوراق مشارکت به بانک مرکزی. برای خرج کردن در محل مشارکت به حسابهای شهرداری بروید مراحل اخذ مجوز برای این فرآیند انجام می شود و این مجوز در تاریخ 2/9/9999 (تاریخ جاری) و مرحله اول واریز صادر می شود پول بدست خواهد آمد

“همچنین پس از هر مرحله که اسناد تهران با بانک نهایی می شود ، وجوه مربوطه آزاد می شود.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل