رسانه سلامت و دانش

هکرهای روسی بلای جان مایکروسافت!

به گزارش خبرگزاری سلام دکتر و بر اساس گزارش فرارو مایکروسافت در بیانیه‌ای گفت: هکرهای مرتبط با اطلاعات خارجی روسیه دوباره در تلاش برای نفوذ به سیستم‌های ما هستند و با استفاده از داده‌های به سرقت رفته از ایمیل‌های شرکتی در ماه ژانویه برای دسترسی جدید به این غول سیستم‌ها تلاش می‌کنند.

مایکروسافت یکی از بزرگترین سازندگان نرم افزار در جهان است که خدمات دیجیتال و زیرساخت‌ها را به دولت ایالات متحده ارائه می‌دهد؛ این افشاگری باعث شده تا برخی از نفوذ هکرهای روسیه به سیستم‌های مایکروسافت نگران شوند.

مایکروسافت به هکرهای روسی هشدار می‌دهد!

مایکروسافت در بیانیه خود نام گروه روسی «بوران نیمه‌شب» را مسئول حملات به زیرساخت‌های خود معرفی کرده است. مایکروسافت در ژانویه نیز اعلام کرد: هکرها سعی کرده‌اند به حساب‌های ایمیل شرکت‌ها از جمله حساب‌های رهبران ارشد شرکت و همچنین امنیت سایبری، حقوقی و سایر عملکردها نفوذ کنند.

گفتنی است آمریکا بارها روسیه را به انجام حملات سایبری به زیرساخت‌هایی دولتی و غیردولتی خود متهم کرده، اما مسکو این اتهامات را رد می‌کند.

227323

تیم تحریریه علمی پزشکی

من به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، تمام تلاشم را می‌کنم تا با ارائه مطالبی قابل فهم و مفید، به شما در درک بهتر مسائل سلامتی کمک کنم و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهم تا بهترین اقدامات را در این زمینه انجام دهید.