همایش تخصصی خانواده بانشاط در گرگان

خانواده | گرگ | گرگان

همایش تخصصی خانواده بانشاط در گرگان

سلام دکتر/ گلسیطانی مدیرعامل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان از توقف برگزاری همایش ویژه زندگی خانوادگی در گرگان با حضور مشاور صدا و سیما خبر داد.

جابر جلالی در گفت وگو با سلام دکتر، خانواده را پایه و اساس جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: نقش خانواده در تربیت کیفی دانش آموزان در کنار مدرسه نقش مهم و مهمی تلقی می شود.

وی با بیان اینکه بدون تردید خانه و مدرسه نباید به تفکیک تبیین شود، افزود: اجرای سیاست صحیح و مشخص تربیتی در خانواده و مدرسه و درک صحیح از عملکردها و کاستی های رفتاری مؤلفه ای است که می تواند به این مهم دست یابد. استانداردهای عالی جامعه اسلامی کمک در آموزش نقش های درگیری.

مدیرعامل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منطقه گلستان از برگزاری همایش ویژه خانواده های مقتدر در گرگان خبر داد و گفت: موضوع زندگی و سعادت معنوی در خانواده ها باید مورد بررسی جدی قرار گیرد و الگوهای مناسب تدوین و تدوین شود. کشیده شده. برای شما انجام دهید

جلالی از دکتر سعید عزیزی هنرمند پیشکسوت برنامه، پیشکسوت برنامه های صدا و سیما به ویژه زوج جدید تقدیر کرد و گفت: این همایش روز پنجشنبه 25 تیرماه ساعت 18 برگزار می شود. تالار فخرالدین اسعد گرگانی.

وی با بیان اینکه این همایش به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و روستایی برگزار شد، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد راه اندازی شود. چندین برنامه در یک سری از برنامه ها به دنبال اقدامات هدف در این نقطه است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل