نویسنده «پایتخت» سراغ سریال ماورایی رفت

تخت | سریال

نویسنده «پایتخت» سراغ سریال ماورایی رفت

نام حسن وارسته در نویسندگی سریال هایی چون اولو، دودکش، علی البدل، دیوار به دیوار و بچه مهندس دیده می شود و اکنون طراحی و نظارت بر فیلمنامه سریال ماورایی «رستگاران» مسعود ده نمکی را بر عهده دارد. وی اعلام کرد نگارش این مجموعه ماورایی رو به اتمام است و به زودی پس از اتمام نگارش وارد فاز تولید می شود.

وارسته در گفت وگو با سلام دکتر، درباره وضعیت جدید نگارش مجموعه تلویزیونی «رستگاران» توضیح داد: نگارش این سریال رو به پایان است اما از زمان تولید و پخش و سازمان پخش اطلاع دقیقی ندارم. و خود کارگردان تصمیم خواهند گرفت، اما توجه داشته باشید که اطلاعیه آن یک کار فوری است و باید در اسرع وقت آماده شود، فکر می کنم به زودی وارد فاز تولید شود.

وی گفت: به عنوان طراح «رستگاران» تا چندی پیش خودم کار را ادامه می دادم تا اینکه اعلام کردند به زودی کار را می خواهند و از سه دوستم رضا خمسه، محسن پاکدامن و عماد احمدی برای نوشتن کمک خواستم تا بتوانیم سریع کار را تمام کنید بیایید آن را انجام دهیم.

وارسته درباره همکاری خود با مسعود ده نمکی نیز گفت: آقای ده نمکی به من لطف داشتند و قرار بود بارها با هم کار کنیم اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه برای «رستگاران» دور هم جمع شدیم. من همیشه دوست دارم وقتی وارد کاری می شوم که دوست دارم و آن شغل خودم است، به همین دلیل «نجاتگران» را گرفتم. یک برنامه قدیمی به نام «گور بای گور» دارم که مبنای فیلمنامه سریال جدید «رستگاران» قرار گرفت. 0 تا 100 داستان «رستگاران» را خودم طراحی کردم و امیدوارم سریال پرمخاطبی باشد.

این فیلمنامه نویس درباره تجربه نوشتن سریال ماوراء الطبیعه گفت: من تجربه ای از نوشتن سریال ماوراء الطبیعه ندارم و همیشه دوست داشتم فضای ماوراء طبیعی را تجربه کنم. خدا را شکر می کنیم، همه کارهایی که برای تلویزیون نوشته ام محبوب بوده است. «رستگاران» این بار به نظر من کار متفاوتی است، امیدوارم در تولید و پخش هم خوب باشد. این سریال بسیار پربار است، سعی می کنم نگاه جدیدی به بحث ماورایی داشته باشم و فکر می کنم این سریال در ژانر ماورایی حرفی برای گفتن دارد.

حسن وارسته در خاتمه درباره شرایط این روزهای تلویزیون گفت: امیدوارم تلویزیون به روزهای خوب بازگردد و باز هم مخاطب را پای مخاطبان بگذارد. خدا را شکر به نظر می رسد اتفاقات امیدوارکننده ای در راه است که امیدوارم خوب و نهایی باشد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل