رسانه سلامت و دانش

نخستین مرکز مراقبت دیابت و پلاسما درمانی البرز آغاز به کار کرد

آغاز | استانی-اجتماعی | البرز

سلام دکتر/البرز با حضور محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ در آیینی نخستین مرکز مراقبت دیابت و پلاسما درمانی البرز در مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) کرج آغاز به کار کرد.

به گزارش سلام دکتر، دکتر شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این مراسم گفت: با توجه به ضرورت توسعه فناوری‌های نوین در درمان بیماری‌ها و بهبود کیفیت زندگی بیماران، دانشگاه علوم پزشکی البرز با همکاری سازمان انرژی اتمی اقدام به راه اندازی این مرکز کرده است.

وی بیان کرد: راه اندازی این مرکز با استفاده از فناوری های نوین نقش موثری در بهبود و درمان زخم های دیابتی و کنترل این بیماری دارد.

دکتر صیادی گفت: در این مرکز بیماران دیابتی به صورت سرپایی خدمات لازم را در زمینه های داخلی، عفونی، فوق غدد و تنظیم کننده قند خون ، جراحی و تغذیه دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار کرد: یکی از بخش های مهم این مرکز واحد پلاسما درمانی است که برای درمان زخم های دیابتی با استفاده از پلاسما راه اندازی شده است.

انتهای پیام

تیم تحریریه علمی پزشکی

من به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، تمام تلاشم را می‌کنم تا با ارائه مطالبی قابل فهم و مفید، به شما در درک بهتر مسائل سلامتی کمک کنم و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهم تا بهترین اقدامات را در این زمینه انجام دهید.