نامه به رییس صداوسیما درباره نحوه برخورد با مسبب متن موهن

در پی تاکید خبرگزاری صدا و سیما مبنی بر انتشار مطلب توهین آمیز سردار شهید سلیمانی در صفحه شخصی یکی از نمایندگان سریال، نامه ای با آنلاین و امضای مدیرعامل بنیاد مکتب حاج قاسم خطاب به . به مدیر صدا و سیما. تصمیم به انتشار این مقاله بگیرید.

به گزارش سلام دکتر، اظهارات توهین آمیز اظهارات یکی از نمایندگان صدا و سیما در روزهای اخیر منجر به همکاری های اندکی با رسانه ها و روابط عمومی سازمان صدا و سیما شده است. که «افراد هیچ رابطه استخدامی با سازمان صدا و سیما ندارند». وی گفت: وی پیگیر اقدامات قانونی مناسب در این زمینه است.

یک روز پس از اعلام این خبر نامه ای از سوی بنیاد مکتب شهید سلیمانی به رئیس سازمان صدا و سیما برای خبرنگاران ارسال شد که در آن پیمان جبلی خواستار «به قول خودش با شفقت اسلامی در این مورد تصمیم گیری کند».

متن این نامه با امضای حمید اصلانی رئیس بنیاد حاج قاسم خطاب به رئیس رسانه ملی آمده است:

“سلام
در روزهای اخیر دیوار کور فعلی که نگران محبوبیت شهید سلیمانی است، در اقدامی احمقانه با تحویل نامه ای خطاب به خانم خانم. زینب سلیمانی با اهدای 2 میلیون دلار به عروسی دختران لبنانی با استفاده از توان رسانه ای خود به غبار میدان، می تواند نظر عاشقان این شهید را تحت تاثیر قرار دهد.
هر چند در ایران همه از صحت ماجرا اطلاع دارند، اما برخی از همکاران ما تحت تاثیر این گزارش فعلی عربستان هستند و مقاله منتشر شده توسط نزدیکان شرکای رسانه ای کشور نیز در همین نکته بازنویسی می شود. .
حال ضمن تشکر از توجه رسانه ملی به حفظ یاد و خاطره و نام شهید سلیمانی، در پی اطلاعیه روابط صدا و سیما مبنی بر انتشار توهین سردار شهید سلیمانی در صفحه As one. از نمایندگان آن سازمان، این تصمیم باید با رحمت اسلام گرفته شود. چون جریان شهید سلیمانی اشداءعلی الکفر و رحمه بینهم بود. شهید سلیمانی دخترانش را دختر خود می دانست و هیچ پدری نمی خواست از دخترش مراقبت کند. دارایی بزرگ شهید سلیمانی محبت مردم است.
از زحمات این مجموعه محترم کمال تشکر را داریم».

بر اساس این گزارش سلام دکتر، یکشنبه 30 آبان ساعتی پس از انتشار توهینی به یکی از نمایندگان سریال «جوانان 2» در شبکه اجتماعی اینستاگرام و توسط برخی رسانه های خارجی، شبکه پنج سیما منتشر شد. بیانیه ای با این آیه منتشر می کند “چه از پشه لاغر برمی خیزد” این حادثه را به سرقت گوشی آن شخص ربط می دهد.

ساعاتی بعد روابط عمومی صدا و سیما در پی این اظهار نظر شبکه پخش کننده سریال «روزگار جوانی 2»، بیانیه ای را در خصوص این بیانیه توهین آمیز منتشر کرد که در آن از نکته تاکیدی دیگری به موضوع پرداخته شد: «فرد مذکور است. خیر «بدون رابطه استخدامی با سازمان صدا و سیما».

مشروح این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به نام خداوند متعال

رسانه های محترم رسانه ملی گزارش دادند که اخیرا در صفحه اجتماعی یکی از نمایندگان سریال روزگار جوانی ۲ بیانیه ای توهین آمیز منتشر شده است که افکار عمومی را جریحه دار کرده است. لازم به توضیح است فرد مذکور هیچ ارتباط کاری با سازمان صدا و سیما ندارد. بدیهی است که افراد زیادی در قالب برنامه و سریال با عناوین مختلف با سازندگان این برنامه ها همکاری می کنند و این همکاری هیچ گونه حق کاری با صداوسیما ندارد.

همچنین در پایان این بیانیه آمده است: روابط عمومی سازمان صدا و سیما ضمن مخالفت با تبلیغات مطالب افتراآمیز در صفحه شخصی که علیه گوینده ارسال کردند، برای دوستداران عزیز که سازمان پیگیر عملی است. اقدام قانونی در این مورد ”

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل