نامه ای به رییس صداوسیما برای پوشش اخبار راهپیمایی روستاییان

اسماعیل احمدی مسئول گروه جهادی منتظران خورشید در نامه ای به مدیر صدا و سیما از زحمات خبرنگاران در انعکاس امور اهالی روستا تقدیر کرد.

به گزارش سلام دکتر، در متن این نامه آمده است:

“به نام خدا

جناب آقای دکتر جبلی
رهبر محترم و انقلابی سازمان صدا و سیما

سلام و درود خدا بر شما
سپاس از خداوند متعال، رهبر فرزانه و فهیم انقلاب اسلامی و درک مشترک همه مردم. چهل و سومین بهار زندگی پر برکت تبدیل عزیزمان را در حالی که پایه های حق و ارزش های الهی و معارف مقدس مکتب است، پشت سر گذاشتیم. مرزهای سرزمینی مرزهای گرانبهای ایران عزیز را درنوردیده و قلب مشاوران آزاده، محققین مستقل و حقیقت جویان جهان را در 5 منطقه جهان تسخیر کرده است.

جشن باشکوه چهل و سومین بهار؛ علیرغم محدودیت‌های ناشی از انتشار پروتئین معروف کرونا و با رعایت مقررات بهداشتی، این اتفاق در حالی رخ داد که همچنان با اشتیاق و درک مردم ایران بار دیگر جهان را شگفت زده کرد.

اما در این دوران، چه چیزی باعث می شود که جهادگران از اقشار مختلف مهم و متفاوت جامعه که دوران کودکی و عمر خود را به لطف خدا و بدون حقوق و برکت در جوامع و روستاهای کشور سپری کرده اند، عاشق باشند. آنها خوشحال و سازماندهی مجدد شدند، تحولی بزرگ در رسانه های کشور برای اولین بار. اخبار سراسری سیما را با احترام به ارتقای مقدس روستاییان عزیز و با بیم از جان امام راحل و امامی که روستا را جایگاه علم و علم و در عین حال رهبران – مردانگی می دانستند. تولید و توسعه؛ سفر مردم نجیب روستاهای مختلف کشور را از طریق تصاویر پخش شده آغاز می کند و مسیر مرکزی را به سمت مرزها طی می کند و ستمگران اصلی بر شرارت رژیم پهلوی و حافظ امنیت محض و حامیان اصلی انقلاب را شناسایی می کند. همه فتنه ها و مشکلات

ضمن تشکر از این رویکرد همکاران عزیز معاونت سیاسی و صدا و سیما؛ انتظار می رود سایر نمایندگان رسانه ملی نیز در تمامی ابعاد زندگی و تولید و تولید پروژه های هنری اعم از تیزر، ویدئو، مستند، سریال و فیلم و روند روستا به این موضوع توجه کنند. شیوه ها و فعالیت های همه شرکت ها و دستگاه ها در خط مقدم توجه قرار گیرد.

وقتی روستاها فراموش می شوند و شهر، به معنای اتم امروزی که شاهد آن هستیم، زندگی، اشراف و تجمل خاص، مصرفی و پرهزینه می یابد. همچنین مشکلات و آسیب‌پذیری‌های اجتماعی و محدودیت‌ها و محدودیت‌های نسل‌ها و شکوفایی انواع جرایم. کمترین موفقیت، دیدگاه به اصطلاح مدرن است.

با توجه به این تحول؛ با نزدیک به دو سال کار در روستاهای کشور آماده هر نوع کمک و همکاری هستیم.»

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل