اقتصادی

موانع پیش پای فعالان اقتصادی برداشته شود

اخبار اقتصادی - خوزستان | استانی-اقتصادی | اقتصادی

سلام دکتر/خوزستان نماینده اهواز در مجلس گفت: باید موانع از پیش پای فعالان اقتصادی برداشته شود،

سید کریم حسینی در گفت و گو با سلام دکتر، با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید در خوزستان اظهار کرد: قوانین و برنامه‌های مختلفی از سوی مجلس برای حمایت از تولید و اقتصاد مصوب شده است تا شاهد رشد تولید باشیم اما انتظار داریم این قوانین به بهترین نحو در استان اجرایی شوند.

وی افزود: قوانینی همچون تسهیل صدور مجوزها و رفع موانع تولید برای حمایت از تولیدکنندگان در مجلس به تصویب رسیده است اما این قوانین در خوزستان به درستی اجرایی نمی‌شود. همین موضوع باعث ایجاد مشکلات زیادی برای بخش‌های مختلف تولید در خوزستان شده است که باید به دنبال اصلاح این موارد باشیم.

حسینی عنوان کرد: باید موانع از پیش پای فعالان اقتصادی برداشته شود و در این مسیر مدیران و مسئولان بسیار اثرگذار خواهند بود و باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

 وی افزود: برای تسهیل شرایط کسب و کار وضعیت خوبی در استان نداریم و متاسفانه در صدور مجوزها و رفع موانع تولید گام‌های موثری برداشته نشده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران در خوزستان برای اجرای بهتر قوانین و فراهم کردن شرایط کسب و کار در استان تلاش بیشتری داشته باشند، گفت: مسائل و مشکلاتی که در صدور مجوزها و تولید در خوزستان با آن دست و پنجه نرم می‌شود در استان‌های دیگر به این حجم نیست و همین مساله منجر به فرار سرمایه‌ها از استان می‌شود.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.