معمای کلکسیون لوازم سرقتی!

معمای کلکسیون لوازم سرقتی!

به گزارش شفاف ، روزنامه خراسان نوشت: در پی افزایش سرقت های سارقان در باغ های اطراف مقبره فردوسی و بلوار شاهنامه مشهد ، تیم مشترک مأموران اطلاعات و پلیس قرارگاه پلیس فردوسی به فرماندهی ستوان مجید رادپور ابتدا بررسی کنید) اقدام کنید و آنها این مورد را بررسی می کنند.

تحقیقات مقدماتی در مناطقی از جهان که این جنایت اتفاق افتاده است ، باعث شد نیروی انتظامی گشتهای نامرئی را برای ردیابی سارقان تاریک کند.

در حالی که سرویس های اطلاعاتی به شناسایی و مدیریت موارد مشکوک در منطقه امنیتی ادامه می دهند ، پلیس سرنشینان یک وانت در خیابان 61 شاهنامه را مظنون و تحت نظارت قرار می دهد. نگاه مشکوک و حرکات راننده که مدام به اطراف نگاه می کرد ، سو the ظن پلیس را افزایش داد تا اینکه مأموران خودروی پراید را متوقف کردند. بازرسی از فضای داخلی خودرو نشان داد که یک موتور قرمز رنگ نصب شده است. به همین دلیل ، افسران پلیس به بررسی دقیق صندوق عقب و داخل ماشین ادامه می دهند و در نتیجه ، آنها مجموعه ای از زیور آلات باغ و کتاب های همه اتومبیل ها را پیدا می کنند که مسافران پراید همه حمل این لوازم جانبی به قسمتهای مختلف ماشین.

کشف این اموال که شامل کنتور برق ، ماش ، لامپ آشپزخانه ، جعبه ابزار ، سیم جوش ، تیغ سوزن و غیره بود ، در حالی رخ داد که پلیس با یک رمز و راز مرموز روبرو شد که در آن یک زن را دستگیر کرد و دو مرد جوان آنها خواستند که به کلانتری منتقل شوند که این چیزها را سرقت نکردند! این سه شاکی که سابقه سرقت دارند ، در تحقیقات فنی هرگونه تخلف را انکار کردند. در همین حال ، مالباخته ای پس از شنیدن خبر دستگیری سه سارق سابق ، به کلانتری فردوسی رفت و بلندگوها و باتری ماشین خود را در مجموعه کشف شده از سارقین شناسایی کرد. مالباخته در توضیح سرقت اتومبیل خود گفت: در 30 روز آبان ، من از فردوسی به سمت خانه خود حرکت می کردم که ماشین در حوالی روستا دارای نقص فنی بود و نتوانستم آن را تعمیر کنم. به همین دلیل درهای پژو روآ را قفل می کنم و با پای پیاده به خانه می روم. صبح روز بعد ، وقتی رفتم ماشین را تحویل بگیرم ، تازه فهمیدم که ماشینم را دزدیده اند. موضوع را به 110 پلیس گزارش دادم تا اینکه دو روز بعد ، پلیس ایستگاه پلیس آنداد در اطراف روستای برگ یک ماشین پیدا کرد که شیشه ها و قفل های آن تخریب شده بود و بسیاری از لوازم و قطعات آن به سرقت رفته بود. در حالی که ماشین در حال انتقال به کلانتری بود ، ناگهان گزارش شد که پلیس فردوسی سارقان را نیز دستگیر کرده است. وقتی با عجله به ایست بازرسی رسیدم ، باتری ها و بلندگوهای ماشینم را در تجهیزات کشف شده توسط سارقان پیدا کردم و بسیار خوشحال شدم!

پس از شناسایی ملک متروکه پژو روآ ، با احتیاط پلیس قسمت بزرگی از این رمز و راز بزرگ حل شد و به قاضی سیدرضا طباطبایی گفته شد. دقایقی بعد با صدور دستور قضایی ، تحقیقات گسترده در مورد تحقیقات درباره سارقان باتجربه در حالی ادامه داشت که راننده 39 ساله گفت تمام مواد کشف شده از وی است و سرقت دریافت نمی کند! متهم که سابقه کیفری متعددی در زمینه سرقت و مواد مخدر دارد ، همچنین در مورد کشف تعداد زیادی قفل شکسته گفت: “من آنها را از فروشگاه زباله خریداری کردم!” در همین حال ، زنی 35 ساله که به جرم سرقت چهار بار به زندان فرستاده شده و ادعا می کند با راننده پراید دوست است ، درباره مواد کشف شده می افزاید: من هیچ اطلاعی از سرقت آنها ندارم!

متهم 29 ساله دیگر این پرونده که چهار سابقه کیفری دارد گفت که از وسایل مسروقه اطلاعی نداشته و تنها دوست قدیمی راننده پراید بوده است!

در همان زمان قاضی طباطبایی از بازرسان کلانتری فردوسی مشهد خواست تحقیقات کاملی درباره نحوه دریافت یافته های هر یک از متهمان انجام دهند و تحقیقات را برای شناسایی قربانیان و شاکیان ادامه دهند.

با دستورات ویژه قضایی ، تحقیقات هوشمندانه پلیس برای حل این رمز و راز دشوار ادامه دارد ، در حالی که برخی از پیامک هایی که متهمان برای سایر افراد درگیر در این پرونده ارسال می کنند ، یک عضو باند

خروج از نسخه موبایل