معرفی نویسندگان و پژوهشگران برتر «هنر انقلاب»

نویسندگان | هنر

معرفی نویسندگان و پژوهشگران برتر «هنر انقلاب»

فیگورهای سال «هنر انقلاب» در بخش پژوهش و نگارش هفته هشتم هنر انقلاب ساخته شد.

به گزارش سلام دکتر، به نقل از روابط عمومی فضای هنر، دومین شب تقدیر از چهره های برگزیده عکاسی انقلاب با تقدیر از پژوهشگران و نویسندگان، شامگاه دوشنبه 21 فروردین ماه در زمین آزاد برگزار شد. گالری های هنری

پس از اذان مغرب و تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط مرتضی یراقبافان، در ابتدای برنامه رسالت بوذری مجری برنامه از سجاد صفار هرندی رئیس پژوهشگاه فرهنگ و تحقیقات اسلامی دعوت به عمل آورد. یک کلمه.

صفار هرندی گفت: به عنوان یکی از فعالان مؤسسه فرهنگ و هنر اسلامی توفیق خوشحالم که در یکی از شب های هفته هنر توجه ویژه ای به پژوهشگران فرهنگ و هنر انقلاب می شود. نکته این است که تا زمانی که در حوزه اندیشه و اندیشه و دانش برنامه ریزی نکنیم و بیان علمی آن را نبینیم، فرآیند خلاقیت و فرآیند هنری کامل نمی شود.

وی افزود: در مقابل هنر نیازی به استفاده از اهل علم و اندیشه برای گشودن دیدگاه های جدید و نشان دادن راه های جدید ندارد. این گردهمایی نشانه توجه خوب و شایسته به این پیوند و ارتباط تلقی شد و پیام تبریکی به روح شهید والامقام سید مرتضی آوینی ارسال شد.

همچنین جمال رحیمیان معاون جهاد دانشگاهی کشور نیز برای اهدای هدایا به دوران کهولت سن رفت.

کیانوش متقیدی به دلیل هدایت و میزبانی «موزه هنرهای معاصر» در بهمن و اسفند 1400 چهره تضاد هنری در مطالعات گروهی شناسایی و شناسایی شد.

سیده راضیه یاسینی وی همچنین برای طرح پژوهشی «جریان اندیشه در مجلات فرهنگ و هنر پس از انقلاب اسلامی ایران» تجلیل شده است.

همراه با محمدعلی رجبی دوانی با توجه به انتشار کتب در زمینه صرع و عملکرد خوب و همچنین بهبود چشمگیر کار تحقیقاتی “هنر تحقیق”. به عنوان چهره عصر تصویرسازی انقلابی در حوزه تحقیق ما میدانیم.

عباس محمدی، مدیر کانون ادبیات حوزه هنری، در سن و سالی است و می گوید: پس از دو سال، نشست موفقی از هنرمندان داشته ایم. شما میزبان این همایش هستید. باید یادی کنم از عاشقانی که جان باختند و برای همه بازیگران آرزوی سلامتی کردم. خداوند به قلم شما برکت دهد و در راستای مکتب بشری به تدریس ادامه دهید.

علی رمضانی، مدیر اجرایی مدرسه نیز برای دریافت کمک های مالی بزرگ شد.

محمدرضا آریانفر برای ساخت رمانی سه قسمتی برای جوانان امنیت مقدس و کسب عناوین متعدد از جشنواره های ادبی از جمله دریافت هدیه ادبی شهید حبیب غنی پور برای رمان «طوقی» و نامزدی دو کتاب طوقی و زاغی، برگزیده نوزدهم شدند. اولین. بهترین کتاب سال دفاع مقدس او این جایزه را در سال 1400 دریافت کرد.

همراه با حدالرحمن آنق برای دریافت لوکیشن منتخب دومین جشنواره شهید اندرزگو برای رمان «مطی خان» به عنوان چهره سال درگیری هنری بین نویسندگان شناسایی و شناسایی شد.

در ادامه مطلب قن قربانزاده او برای رمان جوان خود «رد انگشتان اصلی» هدایای متعددی از جمله جشنواره تاریخ انقلاب و شهید اندرزگو داده است. جنبه دیگری از عصر هنر انقلابی در بخش نویسندگی

در نهایت عکس خاطره ای با در دسترس بودن تمامی شماره های منتخب در دومین شب از هفته انقلاب ثبت شد.

محمدمهدی دادمان، محسن مومنی شریف، علیرضا قزوه، مجدالدین معلمی، محمد زرویی نصرآباد، عباس حسین نژاد، عباس محمدی، حبیب احمدزاده، محمدعلی رجبی دوانی، کیانوش متقیدی، علی قربانی، کوروش زارعیه، مهوشور مهوشور، کوروش زارعیه، مهوشور کورسیه، کوروش زارعیه. در این مراسم رحیمیان، حسین کلهر، امیرحسین شفیعی، محمدعلی گودینی، مصطفی جمشیدی، منیژه آرمین، عبدالرحمن اونق، علی عزتی پاک، طاهره عباد، شهاب اسفندیاری و حجت الاسلام مسعود دیانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل