اقتصادی

معرفی نسل جدید روابط عمومی‌ها از سوی یک شرکت استارتاپی

از | استارت آپ‌ها | استارتاپی

یکی از شرکت‌های استارتاپی با مشارکت دانشگاهیان با ارائه خدمات دانش محور، اقدام به پیاده‌سازی سامانه‌هایی برای ارائه نسل جدید روابط عمومی‌ها کرد.

حمید عزیزیان، مدیر تولید محتوای این شرکت فناور در گفت‌وگو با سلام دکتر، گفت: ما از سال ۹۹ شروع به کار کردیم و با ایجاد استارتاپی در فضای دانشگاهی طرح‌های تحقیق و توسعه را در حوزه رسانه اجرایی کردیم.

وی افزود: در این طرح‌ها ایده‌هایی را اجرایی کردیم که جای آن در فضای رسانه‌ای کشور خالی بود.

عزیزیان، نقاط قوت این شرکت را تولید و ارائه راه حل‌های مبتنی بر دانش عنوان کرد و یادآور شد: شرکت ما تنها یک خبرگزاری نیست که محتوا تولید کند و همچنین یک آژانس تبلیغاتی به شمار نمی‌رود، بلکه مجموعه‌ای خلاق و دانش محور در عرصه ارتباطات و رسانه است که در راستای توانمندسازی و توسعه اکوسیستم ارتباطی و رسانه‌ای کشور فعال شده است.

وی توانمندسازی دانشی را با هدف به‌روز رسانی و ارتقای دانشی نیروها و سازمان‌ها از طریق برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی و ارائه خدمات مشاوره‌ای را از زمینه‌های فعالیت این شرکت خلاق در حوزه رسانه نام برد و یادآور شد: طراحی و اجرای انواع پژوهش‌ها و برگزاری رویدادهای خلاقانه و نوآورانه در حوزه رسانه از دیگر زمینه‌های خدماتی ما به شمار می‌رود.

عزیزیان، ارزیابی عملکرد سازمان‌ها را از دیگر زمینه‌های خدماتی این شرکت نام برد و گفت: معمولا در سازمان‌ها، بخش روابط عمومی نوعی تبعیدگاه است و از سوی دیگر سازمان‌ها استراتژی‌هایی دارند که در اجرا به هدف مورد نظر نمی‌رسد؛ از این رو ما برای ارزیابی عملکرد این سازمان‌ها، داده‌های رسانه‌ای و مطالب فضای مجازی آنها را جمع‌آوری و ارزیابی کردیم.

وی از راه‌اندازی و توسعه سامانه‌ای برای سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در بخش روابط عمومی کلیه اطلاعات را در این سامانه بارگذاری و در واقع با این سامانه نسل جدیدی از روابط عمومی‌ها را معرفی کردیم. بازار سنجش و مخاطب‌سنجی بخشی از این خدمات است.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.