معرفی محصولات برند بیورلی

بیورلی یکی از با کیفیت ترین و پر طرفدار ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی مطرح می شود که دارای محصولاتی لاکچری می باشد، کلیه محصولات این برند حاوی مواد مغذی و سرشار از آنتی اکسیدان هستند، لوازم آرایشی و بهداشتی برند بیورلی با انواع پوست و موها سازگاری داشته و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

پوست | لوازم آرایشی

این محصولات به حفظ و بهبود سلامت پوست کمک کرده و استفاده از آن از ایجاد مشکلات پوست و مو جلوگیری  می کند، در این مقاله با تعدادی از پر کاربردترین محصولات برند بیورلی آشنا خواهیم شد.

معرفی محصولات برند بیورلی

شامپو کراتین بدون سولفات بیورلی

شامپو کراتین بدون سولفات بیورلی یکی از پر استفاده ترین محصولات این برند است که مناسب انواع مو از جمله موهای آسیب دیده و سوخته است، با استفاده از این محصول موهای آسیب دیده ترمیم، نرم و سالم می شوند و می توانید با استفاده از این شامپو موهای تان را تقویت کرده و از ریزش آن ها جلوگیری کنید.

امکان استفاده از این شامپو برای انواع موهای رنگ شده،  کراتینه شده، پروتئینه شده، بوتاکس شده و… وجود دارد، این محصول علاوه بر تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده مو، به شفاف شدن، نرم شدن و درخشان شدن موها کمک می کند، شامپو بیورلی ضد ریزش و ضد موخوره بوده و سرشار از مواد مغذی، روغن آرگان کلاژن، کراتین و ویتامین می باشد، این شامپو فاقد هرگونه سولفات، سیلیکون و پارابن نیز می باشد.

در صورتی که موهای تان را به تازگی کراتینه کرده اید می توانید با خیالی آسوده از این شامپوی برای شست و شوی موهای تان استفاده کنید.

شامپو ۳ منظوره حاوی کلاژن پروتئین کراتین بدون سولفات بیورلی

شامپو 3 منظوره بیورلی حاوی کراتین، پروتئین و کلاژن بوده و مناسب استفاده برای انواع موی آقایان و خانم هایی که موهای آسیب دیده ناسالم، زبر و ضعیفی دارند می باشد، با استفاده از این شامپو می توانید موهای تان را ترمیم کرده و از ایجاد موخوره در موهای تان جلوگیری کنید، با استفاده از شامپو کراتینه بدون سولفات می توانید به دلیل کراتین هیدرولیز شده این محصول، موهای تان را صاف کرده و درخشندگی شان را افزایش دهید.

روغن اسب موجود در شامپو بیورلی بدون سولفات می تواند به خون رسانی بهتر مویرگ ها و پیاز مو کمک کند و سلامت و طراوت موهای تان را افزایش دهد، این محصول ضد ریزش بوده و از ریزش موهای تان جلوگیری می کند، شامپو 3 منظوری بیورلی حاوی روغن آرگان، روغن اسب و زینک بوده و فاقد هرگونه سولفات، پارابن و سیلیکون می باشد.

معرفی محصولات برند بیورلی

سرم مو کراتینه و آرگان بیورلی

سرم مو بیورلی حاوی کراتین، عصاره آرگان و جلبک دریایی، روغن بادام و عصاره آلوئه ورا بوده و استفاده از آن می تواند زیبایی و درخشندگی موها را افزایش دهد، این محصول فاقد هرگونه مواد مضر و شیمیایی بوده و استفاده از آن پس از شستشوی موها باعث تقویت، ترمیم و رشد موهای آسیب دیده و افزایش براقیت آن ها می شود.

استفاده از سرم مو کراتینه و آرگان بیورلی باعث خنثی شدن لایه محافظ الکتریسته تولید شده از سشوار شده و از این جهت استفاده از این محصول پیش از سشوار کشیدن موها توصیه می شود، اگرچه این محصول دارای فرمولاسیونی با روغن های قوی است اما استفاده از این محصول هیچ گونه چربی روی موها ایجاد نمی کند، با استفاده از این سرم مو می توانید خشکی، وز و زبری مو ها را از بین ببرید.

شامپو پروتئینه بیورلی مدل Q10   

این مدل از شامپو پروتئینه بیورلی سرشار از کوآنزیم Q10، کراتین مایع، اسید آمینه، زینک و انواع ویتامین ها بوده و موهای آسیب دیده،  ضعیف، شکننده، نازک و موخوره دار را تقویت می کند، استفاده از این شامپو از خشک موها جلوگیری کرده و آن ها را نرم و لطیف می کند، جذب پروتیئن های موجود در این شامپو توسط موها موجب افزایش حجم و براقیت موها می شود.

لازم به ذکر است پروتئین های این محصول به راحتی توسط مو جذب می شوند و موها را تقویت، براق و پر حجم کرده موجب استحکام و افزایش ضخامت موها می شود، امکان استفاده از این شامپو به صورت روزانه وجود دارد، ضمن این که استفاده دائمی از این محصول موخوره ها را نیز از بین می برد.

آنزیم Q10 موجود در این شامپو از طریق خون رسانی بهتر سلول ها و فولیکول های مو، آن ها را تقویت و از ریزش موها جلوگیری کرده و موهای کدر را براق می کند، این محصول فاقد سولفات، سیلیکون و نمک می باشد.

وازلین بیورلی اصل

با استفاده از وازلین بیورلی می توانید از پوست تان در برابر خشکی بیش از حد محافظت کنید و خشکی پوست تان را کنترل کنید، امکان استفاده از این محصول برای انواع پوست به ویژه پوست حساس صورت، دست، پا و بدن وجود دارد، این محصول فرمولاسیون گیاهی و جذب بالایی دارد، استفاده از این محصول علاوه بر نرمی پوست موجب افزایش انعطاف پذیری پوست و از بین رفتن ترک های پوستی می شود، این محصول فاقد هرگونه عطر نیز می باشد.

محصولات بیورلی

ماسک مو بیورلی بدون سولفات کراتینه

ماسک موی بیورلی بدون سولفات یکی از بهترین و پر استفاده ترین محصولات این برند معرفی می شود که مناسب استفاده روزانه برای موهای خشک، آسیب دیده و کراتین شده است، استفاده از این ماسک موجب آبرسانی موها، ترمیم و تقویت آن ها می شود، ماسک موی بیورلی حاوی کراتین، روغن آرگان، جوجوبا، آلوئه ورا، ویتامین b5 بوده و استفاده از آن موجب نرمی و درخشان شدن موها می شود، با استفاده از این ماسک ریزش موها کاهش پیدا کرده و موها مجدداً رشد می کنند.

ریزش موها را رفع کرده و به رشد مجدد موها کمک می کند، با استفاده از این محصول موخوره ها نیز برطرف می شوند، این ماسک مو مناسب موهای آسیب دیده، کراتینه شده و خشک بوده و موها را آبرسانی کامل می کند، با استفاده از این محصول موهای ضعیف ترمیم و احیا و نرم و درخشان می شود، این محصول فاقد سولفات نیز می باشد.