مشاوره های کرونایی در سامانه ۴۰۳۰ / حضور کاروان‌های سیار سلامت در نقاط قرمز

نماینده وزارت بهداشت همچنین ضمن شفاف سازی سیستم 4030 ، ضمن بیان اقدامات این سیستم در مورد بیماری های قلبی و مشاوره قلب و عروق ، خدمات ارائه شده در قالب کاروان های بهداشتی موبایل برای ویزیت های شخصی را ارائه می دهد.

در مصاحبه با سلام دکتر ، دکتر بوردست بالا وی با اشاره به اینکه سیستم 4030 بین وزارت بهداشت و ستاد اجرایی امام خمینی (ره) به طور مشترک فعال بوده است ، اظهار داشت: از ابتدای اپیدمی کرونا و از 26 مارس سال گذشته این سیستم عملیاتی شده است و اپراتورها سوالات پزشکی می پرسند ، برخی از آنها پزشک هستند. یا آنها پزشک هستند. بخشی از پاسخ های مرکز تماس به سؤالات متداول در قالب پاسخ صوتی تعاملی ، و در صورت دریافت جواب مناسب و مورد نظر شخص نمی تواند با تماس با شماره های مختلف با اپراتور درخواست شده تماس بگیرد.

وی افزود: کارشناسان تغذیه ، گروه بهداشت روان و روانشناسان وزارت بهداشت برای پاسخ به هرگونه سؤالی که در مورد کنترل استرس و عصبانیت در هنگام تاج گذاری و قرنطینه دارند می توانند در اختیار شما قرار دهند ، مرکز مشاوره بهداشت مادر باردار حدود دو هفته پیش افتتاح شده است و تاکنون 3٪ از همه تماس ها را انجام داده است. .

نماینده وزارت بهداشت در سیستم 4030 در مورد درصد سایر تماسهایی که با این سیستم برقرار شده است توضیح داد: تقریباً یک درصد تماسها مربوط به سلامتی سالمندان است ، اگرچه این درصد پایین به دلیل تعداد کمتری از تماس سالمندان است و کارشناسان ما در این زمینه آماده پاسخگویی به سؤالات سالمندان در هر دو مقاله هستند. 6٪ تماس ها مربوط به سؤالات روانشناختی است ، همكاران فیدر به 7٪ تماس پاسخ می دهند ، 83٪ تماس ها توسط اپراتورهای عمومی پاسخ داده می شود و می توان نتیجه گرفت كه بیشتر سوالات مردم در محور Covid 19 محور است.

وی درباره تعداد تماس های انجام شده به این سامانه گفت: تعداد تماس های ما از 20 تیرماه 17 میلیون و 630 هزار و 276 تماس بوده است که از این تعداد 15 میلیون و 471 هزار 81 تماس توسط اپراتورها پاسخ داده شده است. 2200 کارگر با ما کار می کنند ، اکثر آنها جهادی هستند و بین 120000 تا 130،000 تماس در روز پاسخ می دهند.

وی خاطرنشان کرد: تماس با سیستم 4030 نیز براساس احساسات سنجیده می شود ، طبق تحلیل آماری تماس های انجام شده به 4030 در هفته گذشته ، 43 درصد مردم خوشحال هستند ، 22 درصد عصبانی هستند ، 21 درصد عادی و 10 درصد است. آنها ناراحت و 3٪ افسرده بودند.

پس از اسفند و آوریل تعداد تماسهای به سیستم کاهش یافته است و افزود: “البته تعداد تماسها دوباره افزایش می یابد اما این افزایش هنوز در دوره اوج تاج یکسان نیست.” سوالات مردم از روش های جلوگیری از بیماری عروق کرونا قلب به داروها ، درمان ، واکسن و نتایج پزشکی تغییر کرده است.

وی در مورد خدمات تشخیصی از راه دور و هما در سیستم 4030 گفت: “از ابتدای بحران هاله ، واحدهای بهداشتی موبایل ما به استان های قم ، مازندران ، گیلان و جزیره هرمز ارسال شده اند تا در قالب تله پزشکی از بیماران بازدید کنند.” کاروان سلامتی موبایل در صورت لزوم همچنان وجود دارد و با توجه به کاربرد ماسک به رنگ قرمز مشخص می شود و به بیماران غایب مراجعه می کند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل