«مستوران» کِی پخش می شود؟

بانی سریال مستوران درباره وضعیت جدید تولید این سریال گفت: تصویربرداری مستوران مدتی است که تعطیل شده و اکنون روزهای پایانی تولید خود را سپری می کند اما زمان بندی و شبکه شبکه به اوج بستگی دارد. و صداوسیما.

«مستوران» چه زمانی معرفی می شود؟

عطا پناهی در گفت وگو با سلام دکتر درباره زمان پخش سریال مستوران و اینکه چه شبکه ای روی آنتن می رود؟ وی تصریح کرد: به زودی کارهای تولیدی بعد از این سریال به پایان می رسد و پروژه به سازمان بالاتر ارسال می شود تا در اسرع وقت این سریال را اعلام کنند. در حال حاضر روزانه قطعات زیادی را تهیه و به باکیفیت ترین سازمان؛ در سامانه پخش ارسال می کنیم.

وی ادامه داد: ما کارمان را انجام داده ایم و از این پس این پیک و صدا و سیما هستند که باید تصمیم بگیرند این پروژه از چه زمانی و از چه شبکه ای روی آنتن برود که از شبکه های خاص یا سه و خارج پخش شود. از این دو نفر: «این یک شبکه نیست، اما ما به طور خاص در مورد پخش صحبت نمی کنیم و انرژی زیادی برای انجام کار گذاشته ایم و با توجه به اینکه سریال های تلویزیونی زیادی در سه چهار ماه گذشته اما هنوز در هوا هستند و منتشر نشده اند، بنابراین نمی توان پیش بینی کرد.

موسس «مستوران» در خاتمه تاکید کرد: به هر حال تلاش می کنیم در اسرع وقت کار خود را تحویل دهیم؛ در حالی که «مستوران» اصلا مراسمی نیست و هر بار که روی آنتن می روید برای مخاطب تازگی دارد. این سریال یک ماجرای خانوادگی و بدون اتفاق مهم است، بنابراین نمی‌توانیم زمان خاصی را برای پخش تعیین کنیم.

به گزارش سلام دکتر، سریال الف ویژه «مستوران» به کارگردانی مسعود آب پرور آماده پخش از تلویزیون شد. حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه خواه، علی دهکردی، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، الهام جعفرنژاد، صفا آقاجانی، نازنین فراهانی، مزدک رستمی و … بازیگران این سریال هستند.

اولین قسمت از مجموعه «مستوران» برگرفته از داستان های کهن ایرانی توسط سازمان هنری رسانه ای اوج صدا و سیما تولید شد.

بیژن بنفشه خواه نی «مستوران»

رویا میرعلمی «مستوران» است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل