مرگ بازیگر نقشه‌های مجله آمریکایی را بر باد داد!

آمریکا | آمریکایی | بازی

مرگ بازیگر نقشه‌های مجله آمریکایی را بر باد داد!

اشتباهی که مجله آمریکایی “پیپل” مرتکب شد این بود که دو هفته دیگر صدمین سالگرد تولد بتی وایت می شد اما عکس تولد صد سالگی او در صفحه افراد جدید ظاهر شد! اما وایت به روز تولدش نرسید، اما در سن 99 سالگی درگذشت.

به گزارش سلام دکتر، بسته شدن آمیکرون به دنیا، تداوم حزب جمهوری خواه ترامپ، تاکید صدراعظم آلمان بر کمک به همسایگان و مرگ کمدین مشهور آمریکایی از مهمترین عناوین رسانه ها و رسانه های جهان است. امروز.

آلبرت کوچویی گوینده پیشکسوت رادیو در خلاصه ای از مهم ترین اخبار روز دوشنبه 13 دی ماه در برخی از روزنامه ها و خبرگزاری های مطرح جهان نوشت:

هجوم امیرون

یک مطالعه جدید در مجله British Journal of Obstetrics and Gynecology می گوید که سویه جدید کرونا آسیب به ریه ها را کاهش نمی دهد.

روزنامه های ایتالیایی از جمله Le Repubblica نیز نوشتند: در ایتالیا فقط کسانی وارد صفحه FF می شوند که آزمایش حمله آمیکرون مثبت داده شده باشد. P2 le jade; در همین حال، بسیاری از گروه‌های ایتالیایی می‌گویند تعداد قاتلان بسیار زیاد است و دورکاری سریع است.

Le Republica نیز در سال 2021 نگاه ویژه ای خواهد داشت. نخست وزیر دراگی در سال 2021 بهترین است و سالوینی دست راستی، شهروند سابق ایتالیا، بدترین سیاستمدار و کارگردان ایتالیایی است.

ترامپ را باز کنید

حزب جمهوری خواه همچنان در بوق و کرنا است و شما می توانید دوباره پیروز شوید. اکونومیست می گوید که حزب دوباره جهان های مختلف سیاست را انتخاب خواهد کرد. «روزی که انتخاب شدم، به این دلیل انتخاب شدم که دموکرات نیستم و وکیل هم نیستم؛ متفاوت، مثل ترامپ.

نگاهی دیگر به سال 2022 برمی گردد. در سال 2022، یک ماه گرفتگی. مهمترین تلاش آغاز شد. بسیاری از کشورهای جهان تلاش خواهند کرد تا نزدیکترین همسایه ما را پیدا کنند.

و دیدگاه دیگر: سیاستمداران اروپایی به اروپا شدن فکر می کنند. ضررهای متفاوت اما تلاش های یکسان.

به همسایه ها کمک کنید

کاریکاتور پیتر شرانک در اکونومیست یک سلبریتی اتحادیه اروپا را نشان می دهد که با لباس آبی با ستاره های زرد در وسط هوا پرواز می کند. سبدی پر از مردم و تکه‌هایی روی بالن ظاهر شد. کاریکاتور از ایده های سیاستمداران اروپایی که سرنوشت آنها در رایانه تعاملی است.

دی ولت همچنین نوشت: “همانطور که اولاف شولتز، صدراعظم جدید آلمان، همیشه گفته و تکرار کرده است، آلمان باید به همسایگان خود کمک کند (کاری که آنگلا مرکل صدراعظم سابق با خشونت بی امان انجام داد. کرونا با همسایگان خود انجام داد).

رویاهای خبر همچنین می خوانند:

فرد مشهور

وال استریت ژورنال نوشت: اشتباهی که مجله آمریکایی «مان» مرتکب شد این بود که دو هفته دیگر صدمین سالگرد تولد او می شود، اما در جدیدترین چاپ مرد، عکسی از تولد 100 سالگی او گرفته شد! او در نود و نه سالگی قبل از تولدش درگذشت.

بتی وایت، کمدین سینما و تلویزیون، در فیلم دختر طلایی بازی کرده است. در سال 1949 فعالیت خود را آغاز کرد. در نمایش ماری تایلر مور تا سال 2010، شنبه شب. او هفت دهه بازیگری را در کارنامه خود دارد. نگرشی طولانی و معروف در این نمایش ها نشان می دهد. او همچنین برنده پنج جایزه امی شد و به خاطر عشق به زندگی مشهور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید