مراسم تودیع و معارفه مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو برگزار شد

مراسم وداع آذرمیدخت آذرهوش و معرفی وحید علیمردانی به عنوان مدیر و مدیر جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما برگزار شد.

به گزارش سلام دکتر که به روابط عمومی شبکه 2 اشاره کرد ، در این مراسم که با حضور محمدرضا جعفری جلوه ، مدیر شبکه 2 و هیات مدیره این شبکه برگزار شد ، از آذرمیدخت آذروش قدردانی شد و فرید علیمردانی به عنوان مدیر جدید گروه کودک و نوجوان ..

محمدرضا جعفری جلوه ضمن گرامیداشت عید قربان و غدیر و امام موسی کاظم (ع) در روز تولدش ، گفت: «روزی موفق شدیم به دوستان خود خدمت کنیم ، هم از خواهر آذرمیدخت آذرهوش به خاطر تلاش های پربارش تشکر کنیم و هم از آقای فرید علیمردانی بخاطر تلاشهای صورت گرفته برای ادامه این راه تشکر می کنم. دو عاشق که یکی از آنها به سن بازنشستگی رسیده و دیگری معشوق که مسئولیت ادامه مسیر را بر عهده دارد.
جعفری جلوه توضیح می دهد: با این حال ، مسیر و فعالیت به عنوان بخش مهمی از زندگی بشر فراتر از ما و با همه ماست. یک روز مردی به شغل معمولی می رود و گاهی اوقات مدرسه را تمام می کند. اما آثار و برکات آن برای خود انسان و دیگران است. به ویژه در کار روزنامه نگاران ، که مهمترین آنها روبرو شدن و حفظ سرعت با مردم و مخاطبان است. این سرویس هیچ ارزشی جز کار کردن برای مردم ندارد.
وی با اشاره به تلاش آذرمیدخت آذرهوش در طول سالیان طولانی کار در کمیسیون صدا و سیما ، گفت: وی در این سالها در پست های زیادی فعالیت داشته است. در شبکه 2 ، در این سالها ، آنها سرپرستان گروه کودک و نوجوان شبکه 2 بودند که مسئولیت سنگینی بود.
مدیر شبکه دو ضمن معرفی فرید علیمردانی به عنوان مدیر جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو ، گفت: آقای علیمردانی سال هاست که تمرکز خود را بر رسانه ها برای کودکان و جوانان گذاشته است و خانواده هایی نیز دارد که با هم صحبت می کنند. در این مرحله آنها در سال های اخیر در زمینه کودکان و جوانان در شبکه جام جم فعالیت داشته اند. ما می خواهیم آنها در بین شرکای صمیمی این شبکه موفق و سالم باشند.
کارکنان می افزاید: کودکان و جوانان یکی از فعال ترین و پربازده ترین گروه ها در این شبکه هستند. تنها شبکه ای که دارای گروه حرفه ای از کودکان و جوانان است. همراه با سایر شبکه های اصلی در این مرحله ، هویت کانال 2 در این مرحله مشخص است. محصولات این گروه همیشه یکی از محبوب ترین و م effectiveثرترین برنامه های شبکه هستند. مارک هایی که این تیم دارد و موفقیت هایی که در این زمینه به دست آمده است نشان دهنده زمان کار موثر این مدیر تیم است.

آذرمیدخت آذرهوش نیز در دیدار خداحافظی خود می افزاید: آیا سیما در همه این سال ها خانه دوم من بوده است و همه دوستان برای من عزیز و محترم هستند. من یک لیست بلند از محصولات تولید شده توسط گروه کودک و نوجوان در طول این سالها تهیه کرده ام تا در این نشست حاضر شوم ، اما بعد فکر می کنم هر اتفاقی بیفتد ، تماشاگران آن را روی آنتن می بینند و باید بقیه را در جای دیگر پاسخ دهند. به امید افتخار در آنجا
وی ضمن آرزوی موفقیت برای فرید علیمردانی ، گفت: “دوست دارم در این جلسه بیشتر از احساس خوبی که در این سالها داشتم بگویم و از آقای جعفری و سایر دوستان تقدیر کنم.” خداوند متعال را برای موفقیت این همکاری سپاسگزارم. وقتی به گذشته نگاه می کنم ، متوجه می شوم که خاطرات خوب زیادی دارم و بیش از این خوشحالم که در زمانی بازنشسته می شوم که همه این خاطرات خوب هستند و خاطره این سال ها این نیست که باعث ناراحتی من نشود فقط ، اما همچنین باعث می شود احساس آزادی کنم.

فرید علیمردانی نیز با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت: “از آقای جعفری به خاطر ظاهر و اعتماد او به من تشکر می کنم و این دیدار را برای من نقطه عطفی می دانم زیرا او یکی از بزرگان عرصه رسانه است. امیدوارم بتوانم برنامه های ارائه شده را با همه دوستانم انجام دهم. از خواهر آذرخوش به خاطر تلاش هایش تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم سنگ ها را بر روی بنایی محکم که ساخته شده قرار دهم و به فشردگی بیشتر آن کمک کنم.

مدیر شبکه دو سیما از زحمات مدیر سابق گروه کودک و نوجوان شبکه 2 قدردانی کرد و پس از خواندن حکم ، فرید علیمردانی را به عنوان مدیر جدید این گروه رسما معرفی کرد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل