مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی: 100 اثر به جشنواره افتخار من ارسال شده است

استان مرکزی | جشن | جشنواره

مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی: 100 اثر به جشنواره افتخار من ارسال شده است

سلام دکتر/ مرکز مدیر کل حفظ آثار و انتشارات شارژهای حرم استان مرکزی گفت: یکصد اثر به جشنواره محلی افتخارم ارسال شده است.

سرهنگ غلامرضا کریمی در مراسم اختتامیه دومین مرحله جشنواره غرور من و افتتاحیه دو کتاب «دل و هاون» و «آخر کار» گفت: امنیت، اقتدار و سربلندی و با جلوگیری از دسیسه ها به ارمغان می آورد. داعش و ایدئولوژی در منطقه، مانع بزرگی بر سر راه اجرای اهداف شیطانی آنهاست.

وی افزود: شهید سلیمانی با تلاش شبانه روزی برای پاسداری از ارزش های اسلام و خدمت واقعی به مردم، کارآمدی مکتب اسلام ناب محمدی را به جهانیان نشان داده و ابتکار عملی را در کشورهای اسلامی برای مبارزه با غرور جهانی به راه انداخت. “

سرهنگ کریمی با تاکید بر اینکه اساس و مکتب شهید سلیمانی ولایت است، گفت: نگرش زحمات و توفیقات حاج قاسم سلیمانی اطاعت از روستاست و این درس مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

وی گفت: اعتماد به نصرت الهی، ساده زیستی، اعتقاد به نفوذ انسانی، پایبندی به ارزش های اسلامی، مرگ و شجاعت از دیگر ویژگی های زندگی شهید سلیمانی است که باید امروز این ویژگی ها برای جوانان تبیین شود.

مدیرکل حفظ اموال و تکامل ارزش های ناب امنیتی ناحیه مرکزی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در مدرسه عاشورا آموزش دیده است، می افزاید: شهید سلیمانی همیشه خود را سرباز اسلام و جامعه و امروز شهید می دانست. مدرسه سلیمانی عالیه برای دانشگاه جوان

وی با اشاره به جشنواره شکوه من گفت: مرحله بومی دومین جشنواره فردای من با هدف انتقال تجربیات و خاطرات ایمنی مقدس به جوانان به منظور یاد و خاطره ایمنی مقدس و تحقق خواسته های فردای متعالی برگزار می شود. پیشرو در حوزه حراست سنت پاسداری را فراموش کنید از اردیبهشت ماه مورد توجه مدیریت گذشتگان و نور این اداره بوده است.

سرهنگ کریمی می افزاید: بیش از صد اثر فاخر و تحسین شده در سطح محلی به محل برگزاری جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به انتشار دو عنوان کتاب در حوزه منفعت طلبی و افراط، خاطرنشان کرد: به همت شورای شهدای استان مرکزی در 3 سال گذشته بیش از 200 عنوان کتاب منتشر شده است. ساماندهی 60 عنوان کتاب که البته مستلزم مشارکت و همگام سازی دستگاه های منطقه است.

مدیرکل حفاظت از معادن و انتشارات حریم حریم منطقه مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین به برکت شهدای استان مرکزی بیش از 10 هزار عنوان کتاب در حرم در منطقه به دست آمده است. کتابخانه مرکزی حرم مطهر مقدس.

به گزارش سلام دکتر، در وصف سپاه روح الله، در پایان این مراسم ضمن تقدیم دو کتاب «نفس و خمپاره»، داستان پزشک باشکوه نظامی مصطفی پولوند، نوشته حدیثه آقارضایی و «آخرین اثر» با مطالب خاطره و قلم جانباز امیرحسین شریفی جدیدترین تولیدات مدیرکل حفظ اموال و نشر اتهامات حرم و شهادت فردا توسط برگزیدگان این جشنواره.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل