محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ از چه محصولاتی تشکیل شده است؟

معرفی محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ

برند اسمگ یکی از کارخانجات تولید لوازم خانگی کوچک و متوسط در کشور ایتالیا می باشد. محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ یکی از رنگ بندی های جذاب این تولیدات است. تمامی محصولات موجود در این پکیج ها بسیار با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب می باشند. تولیدات اسمگ لوکس عمدتا وسایل خانه و آشپزخانه حرفه ای و کافی شاپی است.

لوازم خانگی

 

محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ کدام یک از لوازم خانگی می باشند؟

اسمگ لوکس یکی از حرفه ای ترین شرکت ها در زمینه تولید دستگاه های کافی شاپی و خانگی قهوه ساز می باشد. در این بخش به بهترین محصولات این شرکت در این زمینه اشاره خواهیم کرد:

  1. اسپرسو ساز دستی مدل ECF01: این محصول دارای کیفیت بالا با قابلیت تنظیم دما، قابلیت فرآوری پودر قهوه و تولید انواع نوشیدنی از جمله کاپوچینو و نسکافه می باشد.
  2. دستگاه اسپرسو ساز اتوماتیک مدل ECF02: این تولید شرکت اسمگ لوکس تمامی مشخصات محصول قبلی را دارد با این تفاوت که همه آنها را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و نیاز به تنظیم دستی نخواهد داشت.
  3. اسپرسو ساز نیمه صنعتی: این مدل از محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ مناسب کافی شاپ ها و رستوران ها است. این دستگاه با ابعاد: 256*245*18 میلی متر و بدنه ای از جنس آلومینیوم دایکاست طراحی شده است. این محصول دارای سینی و اهرم های مخصوص می باشد.
  4. مخلوط کن: این دستگاه دارای تنظیم 4 سرعته، گنجایش 1.5 تا 2 لیتر و ابعادی برابر 16.3*19.7*39.7 سانتی‌متر می باشد.
  5. دستگاه قهوه ساز قطره ای اسمگ لوکس: تولید قهوه با استفاده از فیلتر و تولید قطره ای، تولید قهوه در دو سطح سبک و سنگین و ابعاد 256*245*361 میلی متر از ویژگی های این محصول است.
  6. دستگاه آسیاب قهوه: این مدل از محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ با ظرفیت 150 گرم و بدنه استیل ضد زنگ دارای ابعاد 15*38.5*22 سانتیمتر است.
  7. از دیگر محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ که جزو لوازم خانگی کوچک تا متوسط به حساب می آیند می توان به مواردی مانند: کتری برقی ساده، همزن برقی دستی، همزن متوسط کاسه دار، توستر با سایز مینیمال و کوچک، دستگاه آب میوه و مرکبات گیری و دستگاه اسموتی ساز اشاره کرد.

 

محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ را  به چه صورت می توانیم تهیه نماییم؟ 

با توجه به کیفیت تولیدات اسمگ لوکس اجناس مشابه و فیک این دستگاه ها هم در بازار زیاد شده است. دلیل این تولیدات تقلبی استقبال خریداران از این محصولات می باشد. 

برای اینکه بتوانید محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ را به صورت دست اول و اورجینال تهیه نمایید بایستی به سایت https://smeglux.com/ مراجعه نمایید. شما با اطمینان کامل می توانید از این سایت دستگاه های اصلی این برند با کیفیت را سفارش دهید. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه ساخت ایتالیا و با کیفیت بالا و وارداتی می باشند.

 

ویژگی های منحصر بفرد سایت اسمگ لوکس:

در این فروشگاه می توانید محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ و سایر رنگ ها را تهیه کرده و از خدمات زیر نیز بهره مند شوید:

  1. این مجموعه از سال 1399 با همکاری مستقیم با این شرکت اقدام به واردات برند اسمگ کرده است.
  2. با خرید محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ از این فروشگاه آنلاین از خدماتی مانند: ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان ممکن، تضمین بهترین کیفیت بهره مند شوید.
  3. قبل از خرید از این مجموعه شما می توانید با مشاوران آن ارتباط گرفته و از راهنمایی های رایگان این کارشناسان بهره مند شوید.
  4. این مرکز خرید آنلاین تمام زیرساخت های لازم برای تجارت الکترونیک را برای مشتریان خود فراهم کرده است. مجوزهایی مانند: نماد اعتماد الکترونیکی و سامانه پرداخت امن توسط این شرکت اخذ گردیده است. پس با خیال راحت از این فروشگاه خرید نمایید.
  5. قیمت های این فروشگاه کاملا رقابتی و منصفانه می باشد. با مقایسه قیمت های این مجموعه مطمئن خواهید شد که بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریده اید.
  6. تمام کادر شاغل در فروشگاه اسمگ لوکس همگی حرفه ای و با تجربه می باشند. به طوری که شما با راهنمایی این افراد می توانید مناسب ترین محصول برای کافی شاپ یا خانه خود را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

در انتها محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ

محصولات رنگ سبز پاستیلی اسمگ و سایر محصولات از این برند ساخت کشور ایتالیا می باشند. همانطور که اشاره شد این دستگاه ها از کیفیت ساخت بالا و متریال عالی بهره می برند. تخصص این شرکت در ساخت لوازم برقی کافی شاپی می باشد. این دستگاه ها به دلیل استفاده مداوم باید از کارایی بالا و استهلاک کمتری برخوردار باشند. تولیدات این برند از این مشخصات برخوردار هستند به همین دلیل مشتریان مایل به خرید این محصولات هستند. در خصوص این نوع محصولات یک ضرب المثل انگلیسی صدق می کند که عبارت است از اینکه: هنوز آنقدر پولدار نشده ام که جنس ارزان قیمت بخرم. این مورد اشاره به خرید اجناس با قیمت کمی بالا و طول عمر زیاد می باشد.

خروج از نسخه موبایل