مالکیت دورهمی متعلق به سازمان صداوسیماست/ دستمزد میلیاردی مهران مدیری کامل پرداخت شد

دستمزد | صدا | مالک

مالکیت دورهمی متعلق به سازمان صداوسیماست/ دستمزد میلیاردی مهران مدیری کامل پرداخت شد

ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده فصل پنجم «دورهمی» در بیانیه ای درباره تعداد قسمت های باقیمانده از این برنامه برای پخش و وضعیت آن، گفت: قسمت پنجم «دورهمی» در 125 بازی ساخته شد که به شرح زیر است. شما. شناخته شده از قسمت 34 به بعد پس از ظاهر شدن چهره ها در مسابقه برای جذابیت بیشتر برنامه و حفظ وضعیت دوره های قبل استفاده می شود. خدا را شکر برنامه جذاب شد و مورد توجه و استقبال بیشتر بینندگان قرار گرفت.

وی درباره روند تولید این برنامه نیز توضیح داد: ساخت سری پنجم دورهمی دو ماه پیش به پایان رسید و تمام قسمت ها تنظیم شده است. 80 قسمت قبل از محرم پخش می شود و تا جایی که من اطلاع دارم سازمان صدا و سیما تصمیم دارد 45 قسمت باقیمانده را بعد از ماه صفر یعنی همزمان با ربیع الاول پخش کند که تا نوروز ادامه دارد.

این تهیه کننده با اظهار نظر اخیر مهران مدیری و تغییر وضعیت پخش برنامه مطرح شد: داشتن چنین برنامه هایی متعلق به گروه صداوسیم است. اصل قرارداد با سازمان این است که سازمان هزینه تولید برنامه را پرداخت می کند، توسعه دهنده برنامه را تولید می کند و در نهایت به سازمان تحویل می شود. تصمیم گیرنده در رابطه با پخش یا عدم پخش برنامه سازمان صدا و سیما است.

وی توضیح داد: همانطور که گفتم 120 برنامه ساخته ایم و دو ماه پیش به طور کامل تحویل شبکه و سازمان نسیم شده است. در حال حاضر مالکیت و تصمیم برای پخش برنامه در اختیار کمیسیون صدا و سیما است، نظر آقای مدیری نظر شخصی است و بر اساس توافقی که با کمیسیون صدا و سیما داریم نمی توانیم تصمیم به عدم پخش یا قرار دادن این برنامه بگیریم. به سازمان.

قادرکاشانی همچنین درباره رقم های چند میلیاردی که درباره دستمزد مهران مدیری برای ساخت و کارگردانی هر فصل این برنامه مطرح شده است، پاسخ داد: در حال حاضر پرداختی ها برای فیلم ها و سریال ها و کار برنامه هایی که افراد مشهوری مانند آقای مدیری کارگردانی می کنند تقریباً یکسان است و با همان مقادیر

وی در خصوص اینکه آیا دستمزد کامل دریافت کرده است یا خیر، گفت: بله، برای ساخت سری پنجم برنامه دورهمی دستمزد کامل خود را دریافت کرده و برای این مدت هیچ درخواستی برای تولید و پخش سازمان ندارد.

مهران مدیوری، کارگردان و مجری برنامه «دورهمی» روز گذشته با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اعلام کرد که حاضر نیست این برنامه را در مقابل اتفاقات اخیر از رادیو پخش کند.

5555

خروج از نسخه موبایل