لزوم تمرکززدایی برنامه های دهه فجر از گرگان/ برپایی خیره کننده ترین جشن انقلاب در گلستان

برپایی | جشن | گرگ

لزوم تمرکززدایی برنامه های دهه فجر از گرگان/ برپایی خیره کننده ترین جشن انقلاب در گلستان

سلام دکتر/ گلستان رئیس مؤتلفه اسلامی گلستان با اشاره به تحولات عظیمی که در کشور رخ داده و موج امیدی که ایجاد شده است، گفت: دهه فجر امسال درخشان‌ترین جشن انقلاب خواهد بود. ”

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در جلسه دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه امام راحل در جایگاه حتی قطار خود به کشتی و مبارزه دعوت می‌کردند. وی گفت: شرایط به گونه ای است که عده ای دین را افیون توده ها می دانند و امام دین را نقش جامعه می دانند.

وی با بیان اینکه مردم بدون توجه به دولت ها و رویکردهایشان همیشه همراه و مدافع نظام اسلامی بودند، افزود: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی جشن گرفتیم که تحولات بزرگی در کشور رخ داد و انشالله تجربه خواهیم کرد. ده های مختلف فجر.»کرد.

رئیس کمیته هماهنگی اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه امیدواریم برنامه های دهه فجر امسال زیبا، مردمی و بر اساس اعتقادات یک نفر باشد، گفت: طرح ها در قالب 24 کمیته در چهار حوزه و سطح شهرستان است. . ، جامعه محور و روستا محور.

احمدی بر تمرکز زدایی از طرح های ده گانه فجر از گرگان تاکید کرد و گفت: دهه فجر از شرق به غرب منطقه باید در ده سال آینده طرح های باشکوه محلی را با مشارکت همه اقشار مردم و ستاد بزرگان و مدیران محلی بیش از شهرستان ها تجربه کند. در میان مردم به روستاهایی می روند که علاقه و عشق خود را به برنامه ها و انقلاب ها بارها نشان داده اند.

وی خواستار راه اندازی مرکز استان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شد و گفت: خواسته ما این است که همه دولتمردان برنامه های دهه فجر را یک نظام ارتباطی و مصوب ببینند. “

رئیس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این برنامه ها باید شامل مسجد محوری باشد، تصریح کرد: رهبران نیز تاکید کردند جشن های مردمی باید مسجدی باشد، امیدواریم برنامه های امسال بارزترین نشانه باشد. دهه فجر در تاریخ

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید