رسانه عمومی

«لاله زار» بازسازی می‌شود/غزالی تعطیل است

ساخت و ساز عظیم پروژه های تاریخی مانند سریال سلمان فارسی مدتی است که بازدید مردم از شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی را متوقف کرده است.

مهدی میرچی، مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی با اعلام اینکه در حال حاضر امکان بازدید از این شهر وجود ندارد، درباره علت این امر به سلام دکتر توضیح داد: اخیراً بازسازی چند منطقه و همچنین تعدادی را آغاز کرده ایم. پروژه های ما مانند سلمان فارسی، «نائله» و «سرزمین پریزاد» ساخت و ساز بسیار خوبی دارند. علاوه بر این، بازسازی لاله زار در خارج نیز آغاز شده است. بنابراین شرایط ایمنی برای بازدیدکنندگان از شهر چندان مناسب نیست و ممکن است به دلیل ساخت و سازها حوادثی رخ دهد، بنابراین فعلا بازدید از شهر را متوقف کرده ایم.

تصاویری از وضعیت کنونی سینما و تلویزیون غزالی

وی درباره فصل افتتاحیه این شهرک سینمایی و تلویزیونی گفت: تا یک ماه آینده شهرک غزالی بازگشایی می شود و می توانیم شاهد حضور مردم در این مکان باشیم.

بازسازی جاده لاله زار شهر سینمایی و تلویزیونی غزالی

میرچی تصریح کرد: جاده لاله زر با حفظ هویت و اصالت سازه هایی که 40 سال پیش توسط زنده یاد حاتمی ساخته شده، توسط خود تلویزیون بازسازی می شود. لاله زار با روش های نوین به طور کامل بازسازی می شود و سیستم بیش از گذشته دوام می آورد.

سینما و تلویزیون غزالی در حال تدوین است

به گفته مدیر شهر غزالی، در حال حاضر تعداد پروژه های تولید و پیش تولید این شهر سینمایی به حدود 13 پروژه رسیده است و سریال هایی چون: «پسر میراث»، «پسر ایران»، «ایران ما» ، «جیران»، «شبکه راز زنان»، «سرزمین پریزاد»، «نائله»، «خاله شادونه»، «نگاتیو پلاس» و برنامه های زیادی در شبکه امید در این شهر فعال هستند.

در ادامه تصاویر دیگری از بازسازی سینما و تلویزیون غزالی در این ایام را مشاهده می کنید:

انتهای پیام