قسمت های مختلف پارک آبی آتلانتیس دبی

وقتی صحبت از پارک آبی آتلانتیس دبی می شود هیچ شکی نیست که یکی از هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری در این شهر است. این پارک آبی که در مجموعه هتل های مجلل آتلانتیس قرار گرفته جایی است که حتی کسانی که عاشق هیجان نیستند هم می توانند از امکانات بی نظیرش لذت ببرند. با من همراه شوید تا با قسمت های مختلف این پارک فوق العاده آشنا شویم.

دبی | گردشگری

سرزمین دلفین ها (Dolphin Bay)

یکی از جاذبه های برجسته و محبوب پارک آبی آتلانتیس سرزمین دلفین ها است. بلیط پارک آبی آتلانتیس خصوصا سرزمین دلفین ها به شما این فرصت را می دهد که از نزدیک با دلفین ها در ارتباط باشید و حتی با آن ها شنا کنید. اگرچه ممکن است تجربه ای جدید و کمی گران باشد اما ارزشش را دارد که برای چند لحظه دلفین های دوست داشتنی را از نزدیک لمس کنید و با آن ها همراه شوید.

ماجراجویی های دریایی (The Lost Chambers Aquarium)

بعد از تجربه دلفین ها نوبت به آکواریوم «ماجراجویی های دریایی» می رسد. این قسمت جایی است که می توانید دنیای زیر آب را با بیش از ۶۵ هزار موجود دریایی کشف کنید. از کوسه های بزرگ گرفته تا انواع ماهی های رنگارنگ همه و همه در اینجا منتظر شما هستند. اگر اهل ماجراجویی هستید غواصی در آکواریوم یک تجربه متفاوت خواهد بود و اگر هم اهل غواصی نیستید از تونل های شیشه ای لذت ببرید.

سرسره های آبی هیجان انگیز (Aquaventure Waterpark)

و اما بخش اصلی و قلب تپنده پارک از دید مخاطبان سفر نامه؛ بخش Aquaventure است که با سرسره های آبی هیجان انگیز خود آدرنالین خونتان را به اوج می رساند. سرسره های آبی در پارک آتلانتیس با طول ها و پیچ و تاب های مختلف طراحی شده اند تا همه را از بچه ها گرفته تا بزرگسالان جذب خود کنند. برخی از معروف ترین سرسره ها عبارتند از :

رودخانه آرام و موج های جذاب (Lazy River & Wave Pool)

اگر کمی از هیجان فاصله بگیرید و به دنبال جایی برای آرامش باشید رودخانه آرام بهترین گزینه است. در حالی که روی تیوپ های بزرگ لم داده اید می توانید آرامش رودخانه را تجربه کنید. استخر موج هم گزینه دیگری است که با موج های مصنوعی شما را به یاد دریا می اندازد. اینجا محلی عالی برای استراحت و خوش گذرانی با خانواده است.

ساحل اختصاصی و استخر کودکان

پارک آبی آتلانتیس دبی ساحل اختصاصی دارد که فرصت خوبی برای آفتاب گرفتن و شن بازی است. برای کودکان نیز استخر مخصوص طراحی شده که در کنار انواع تفریحات و بازی های آبی محیطی امن و شاد برای کوچولوها فراهم می کند.

نکات کاربردی برای بازدید از پارک آبی آتلانتیس

  1. لباس و تجهیزات مناسب : حتماً لباس شنا و حوله خود را به همراه داشته باشید. اگرچه می توانید حوله و کمد اجاره کنید اما این خدمات هزینه اضافی دارند.
  2. خرید آنلاین بلیت : بلیت ها را به صورت آنلاین خریداری کنید تا از تخفیف های ویژه بهره مند شوید و از صف های طولانی بلیت فروشی بپرهیزید.
  3. کرم ضد آفتاب : فراموش نکنید که کرم ضد آفتاب با خود ببرید چرا که نور آفتاب دبی می تواند بسیار سوزاننده باشد.

نتیجه گیری

پارک آبی آتلانتیس تجربه ای متفاوت از تفریحات آبی را ارائه می دهد که مناسب تمامی افراد با هر سلیقه ای است. از لحظات پرهیجان سرسره ها گرفته تا ارتباط نزدیک با موجودات دریایی اینجا جای شگفت انگیزی برای تفریح و تجربه ای به یادماندنی در دبی است.

پرسش های متداول

۱. آیا پارک آبی آتلانتیس برای کودکان مناسب است؟ بله این پارک آبی دارای استخرها و سرسره های مخصوص کودکان است و امنیت آن ها در این بخش ها به خوبی تأمین شده است.

۲. آیا می توان غذا و نوشیدنی به پارک آبی آتلانتیس برد؟ خیر بردن غذا و نوشیدنی به پارک ممنوع است اما رستوران ها و کافه های متنوعی داخل پارک وجود دارد.

۳. بهترین زمان بازدید از پارک آبی آتلانتیس چه فصلی است؟ پاییز و زمستان بهترین زمان برای بازدید است زیرا دمای هوا متعادل تر و مطلوب تر است.

خروج از نسخه موبایل