رسانه عمومی

قرنطینه صدها روستا در شمال شرق چین به خاطر کرونا

مقامات محلی چین پس از گزارش موارد جدید هواپیمای Quaid 19 از اجرای مقررات قرنطینه منازل در صدها روستای منطقه ای در شمال شرقی این کشور خبر دادند.

براساس آژانس خبری دانشجویی ، پس از گزارش چندین مورد جدید ، بیش از هزار ساختمان آپارتمان در شولان ، مرکز استان جیلین منزوی شده است.

همچنین ، به منظور مقابله با شیوع کورو ویروس ، بیشتر حمل و نقل به 1205 روستا و مناطق اطراف متوقف شده است.

شهردار شولان گفت: از زمان شیوع تاج در منطقه ، کلیه اقدامات پیشگیری و کنترل طبق تصمیم دولت مرکزی و الزامات استانها و شهرها جدی گرفته شده است.

به گفته وی ، قبل از 7 ماه مه هیچ مورد محلی در این شهر وجود نداشت و به دلیل نزدیک بودن این شهر به روسیه ، ممکن است برخی از شهروندان با سفر به آنجا ویروس را با خود به همراه داشته باشند.

از روز جمعه ، مقامات شهرستان چولان 16 مورد را در این شهر تأیید كرده بودند. به گفته کمیته بهداشت منطقه ای ، استان جیلین که شهر شولان نیز به آن تعلق دارد ، تاکنون در کل 121 پرونده داخلی و 19 مسافر با Qovid-19 تاکنون ثبت کرده است. در اوایل هفته جاری ، این منطقه “خطرناک” اعلام شد.

453 نفر دیگر نیز در تماس با افراد Scholan و تحت نظارت پزشکی منزوی شدند.

یک مقام چینی که در کنترل شیوع ویروس Corona در ووهان نقش موثری داشته است ، اکنون برای کمک به کنترل ویروس به دو نسل رفته است.

شهردار شولان گفت: تاکنون 19228 تست تاج بر روی شهروندان این شهر انجام شده است. .

به گزارش بی بی سی ، بیش از 300 داوطلب جوان برای کمک به نظرسنجی شهروندان ، حمل و نقل و مشاوره روانشناختی به شولان سفر کرده اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید