اقتصادی

قرارداد رفع مشکل برق شهرک‌های صنعتی با پیمانکار به زودی منعقد می‌شود

استانی-اقتصادی | با | برق

سلام دکتر/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: قرارداد رفع مشکل برق شهرک‌های صنعتی با پیمانکار به زودی منعقد می‌شود.

سیروس ابراهیمی دوم اسفند در جلسه بررسی مشکل برق شهرک‌های صنعتی، اظهار کرد: قرارداد رفع مشکل پست‌های برق شهرک‌های صنعتی با سرمایه‌گذار به زودی منعقد می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا سرمایه‌گذار انتخاب شده و طی روزهای آینده قرارداد خود را با شرکت شهرک‌های صنعتی منعقد خواهد کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: به دنبال سفری که به تهران داشته و دیداری که با مدیرعامل توانیر کشور داشتیم هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات برق در شهرک‌های صنعتی صورت گرفت.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: در همین راستا از مدیرعامل برق باختر دعوت کردیم که برای رفع این مشکل در استان حضور پیدا کنند که خوشبختانه امروز تحقق پیدا کرد.

وی گفت: در جلسه امروز علاوه‌بر بحث رفع مشکلات برق شهرک‌های صنعتی موضوع یک واحد نیروگاهی کوچک مقیاس(CHP) در مرکز استان نیز بررسی شد.

ابراهیمی بیان کرد: در این راستا نیز مکاتبات لازم با امضای استاندار برای وزیر نیرو و مدیرعامل توانیر کشور در دستور کار قرار گرفت.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: این مکاتبات به منظور قرارداد جدید با این واحد به منظور تسهیل روند تولید و عرضه برق توسط این واحد هفت مگاواتی است.

انتهای پیام