قدردانی بهاوند از کارمندان بهداشت

[ad_1]

بهداشت | کارمندان

در آستانه هفته جهانی بهداشت رئیس جمهور فدراسیون فوتبال از تلاش های صورت گرفته در زمینه کوروی ویروس قدردانی کرد.

به گزارش سلام دکتر ، حیدر بهاروند ، رئیس فدراسیون فوتبال پیامی را در این رابطه منتشر کرد: در چند روز اخیر سال 1998 و اوایل سال 1999 ، مددکاران بهداشتی از جمله پزشکان ، پرستاران ، ساکنان ، اینترنت ، کارشناسان آزمایشگاه ، امدادگران اورژانس جمعیت هلال احمر منتظر لحظات خطرناکی بوده و با تلاشهای طولانی مدت خود با فداکاری سعی در مبارزه با این ویروس شرور کرده است تا شجاعت و شجاعت این عزیزان بتواند به صفحه مهمی در تاریخ تبدیل شود.

اکنون من به عنوان عضوی از یک خانواده بزرگ فوتبال ، فروتنانه در برابر تلاش های بزرگ فرشتگان با لباس سفید تسلیم می شوم و به عزیزانم که در این مدت درگذشتند ادای احترام می کنم.
شکی نیست که سلامت همه اعضای جامعه برای همه ما مهمترین اولویت است ، امیدوارم با ادامه روند درمانی و آگاهی عمومی از زنجیره پیشگیری و انتقال افزایش یابد ، این بیماری در جهان برای همیشه از بین می رود.
آن روز همه ما دوباره جمع شدیم و با یادآوری خاطرات طلایی فراموش نشدنی روزهای گذشته در ورزشگاه.

انتهای پیام

[ad_2]
تمام مقالات سایت توسط سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، لذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی سلام دکتر هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل